Varis Lazo un Māris Naglis
Varis Lazo un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pirmie soļi reklāmas aktivitāšu korekcijās… 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
atpazīt savu dvēseles radinieku pēc dzimšanas datuma
Kokteilis
“Pirmo sēru periodu ar raudāšanu ik dienu jau esmu pārvarējusi!” Aktrise Burnicka nāk klajā ar bēdīgu ziņu
VIDEO. “Mani apčakarēja!” Sieviete ar slepeno kameru atmasko mājražotājus Vērmanes dārzā. Vai tas viss tiešām ir teātris? 1
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar radošās aģentūras Adell vadītāju Vari Lazo runāsim par to, kādu rīcību viņš rekomendē šajos tirgus apstākļos.

Noskaidrosim, kāpēc domājot par zīmola reklāmu nevajag obligāti sniegties tikai pašos augstākajos mediju plauktos, kā arī, vai mums jāgaida pilnīga “gribu” patērētāju grupas izzušana?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.