Varis Lazo un Māris Naglis
Varis Lazo un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pirmie soļi reklāmas aktivitāšu korekcijās… 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Asinsspiediens atkal uzkāpis? Noteikti apēdi kādu no šiem 9 produktiem – no tiem noteikti jāizvairās
Kokteilis
Vīrieši ir kā traki pēc sievietēm, kuras bez aizķeršanās var atbildēt uz šiem 6 jautājumiem 1
Elle uz zemes: virs Eiropas nostiprinājies nāvējošs karstuma kupols. Kā tas ietekmēs laikapstākļus?
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar radošās aģentūras Adell vadītāju Vari Lazo runāsim par to, kādu rīcību viņš rekomendē šajos tirgus apstākļos.

Noskaidrosim, kāpēc domājot par zīmola reklāmu nevajag obligāti sniegties tikai pašos augstākajos mediju plauktos, kā arī, vai mums jāgaida pilnīga “gribu” patērētāju grupas izzušana?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.