Karikatūras

Ēriks Ošs. No ātrajiem kredītiem atkarīgie

13. Saeimas komisijās deputāti sākuši diskutēt par reklāmas aizliegumiem un ierobežojumiem Latvijas mediju vidē, jo 12. Saeimai pieņemot grozījumus Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, kas tostarp aizliedz reklamēt ātros kredītus, “likumdevējs nav pamanījis, ka vienlaikus nostiprināts aizliegums reklamēt jebkāda cita veida kreditēšanas pakalpojumus”. Latvijas Raidorganizāciju asociācijas pārstāvis Andris Ķēniņš deputātiem stāstījis, ka grozījumi minētajā likumā, kas stāsies spēkā šī gada 1. jūlijā, paredz aizliegt kreditēšanas pakalpojumu reklāmu televīzijā un radio, kas nozīmē, ka būs liegts televīzijā vai radio reklamēt iespējas preces vai pakalpojumus iegādāties kredītā vai līzingā. Aplēses liecinot, ka šīs reklāmas aizliegums radīšot aptuveni 15 miljonu eiro lielu finansiālo ietekmi, tostarp desmit miljonu eiro ietekmi radio un televīzijai.

Reklāma
Reklāma
TV24
Galvenais apturēt plukatu virzību uz priekšu: ASV atbalsts būtiski palielinās Ukrainas aizsardzības spējas – uzsvars būs uz Krimu
TV24
Latviešus aicina atgriezties: kā ir ar tām ģimenēm, kas ir aizbraukušas, jo zaudējušas mājokļus, nespējot nomaksāt kredītus?
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Kokteilis
Kā grūti audzināma pusaudze: Elizabetes II bijusī privātā sekretāre atklāj, kā Megana Mārkla uzvedusies pilī