Publicitātes foto.

Kariņš pārmet lielajām ostām nepietiekamu gatavību kravu kritumam no Krievijas 0

Latvijas lielajām ostām – Rīgai un Ventspilij – labāk vajadzēja gatavoties gaidāmajam kravu kritumam no Krievijas, šādu viedokli šorīt telekanālā “3” pauda premjers Krišjānis Kariņš (JV).

Reklāma
Reklāma

Cietis Latvijas Dzelzceļš

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 65
Lasīt citas ziņas

Premjers uzsvēra, ka smagus laikus piedzīvojošais uzņēmums “Latvijas dzelzceļš” (LDz) ir saistīts un atkarīgs no Latvijas lielajām ostām – Rīgas un Ventspils. Lai arī jau gadiem bijis zināms, ka Krievija attīsta savas ostas, kam vajadzēja gatavoties arī mūsu ostām, tas acīmredzami neesot noticis.

Kariņš stāstīja, ka tagad, piemēram, jaunais Rīgas ostas vadītājs runā, ka ostas teritorijā varētu attīstīt arī ražošanu, bet par to varējis domāt jau pirms vairākiem gadiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Valstij nevajadzētu veidot savus termināļus

Politiķis tomēr visai skeptiski izteicās par iespējām valstij uzņemties veidot savus termināļus, par ko diskusiju rosinājis satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).

Kariņš tomēr gribētu, lai ar kravu piesaisti nodarbojas privātie uzņēmēji, un esot pārsteigts, ka atsaucība esot neliela, lai arī valdība cenšoties veidot labas attiecības un biznesa iestrādes, piemēram, ar Baltkrieviju.

Uzziņa:

Kā ziņots, LDz līdz šā gada beigām plāno pārtraukt darba tiesiskās attiecības ar aptuveni 1500 darbiniekiem.

2019.gads gan LDz koncernam, gan visai Latvijas transporta un tranzīta nozarei bijis satricinājumiem bagāts – gan fosilo izejvielu cenu samazinājuma globālajos finanšu tirgos un attiecīgi mazāka to pārvadājumu apmēra dēļ, gan arī reģiona ekonomiskās un politiskās situācijas dēļ ir pieredzēts būtisks ienākošo un izejošo kravu apmēra samazinājums, tāpēc plānots arī darbinieku samazinājums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.