Foto: BNS/LETA

“Lidl” ienākot Latvijā, cik zaudēs “Maxima” un “Rimi”? 13

Šobrīd Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības līderi – „Maxima” un „Rimi” – aptver teju 60% tirgu, bet, tirgū ienākot vācu zemo cenu veikalam „Lidl”, šī daļa varētu sarukt, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņu TOP 10”.

Reklāma
Reklāma
Plāno iegādāties lietotu auto? 13 automašīnas, kuras var iegādāties pat ar lielu nobraukumu
Veselam
Iedarbojas labāk nekā miega zāles: ko ēst pirms gulētiešanas, lai aizmigtu bez problēmām?
Kokteilis
“Tautumeitas”, Tomijs Kešs vai “Katarsis”? Mākslīgais intelekts prognozē, kuras Baltijas valsts mūziķiem ir vislielākais potenciāls uzvarēt Eirovīzijā 7
Lasīt citas ziņas

„LNT Ziņu TOP10” aplēses liecina, ka „Rimi” tirgus daļa sasniedz 28%, bet „Maxima” 26,9%. 2015. gadā situācija bija pretēja – tirgus līderis bija „Maxima” ar 26,7%. Savukārt mazākas veikalu ķēdes kontrolē no 5 līdz 10% tirgus daļu.

Raidījuma aptaujātie eksperti uzskata, ka, lai gan tirgū pastāv konkurence, kuru ne visi var izturēt, Latvijā tomēr būtu nepieciešams vēl viens spēlētājs, kas varētu konkurēt ar „Rimi” un „Maxima”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.