Foto: BNS/LETA

“Lidl” ienākot Latvijā, cik zaudēs “Maxima” un “Rimi”? 13

Šobrīd Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības līderi – „Maxima” un „Rimi” – aptver teju 60% tirgu, bet, tirgū ienākot vācu zemo cenu veikalam „Lidl”, šī daļa varētu sarukt, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņu TOP 10”.

FOTO. Bērnudārzs, par kuru runā visa Latvija – tik grezna Ziemassvētku pasaka, šķiet, citviet nav redzēta
Kokteilis
Tikai šīs četras zodiaka zīmes mirdzēs visu 2026. gadu: kas tās sagaida
Kokteilis
Ziemassvētki – brīnumu laiks, bet daļai zodiaka zīmju pārstāvju tās ir tīrās mocības! Uzzini, kuras zīmes patiesībā necieš šos svētkus
Lasīt citas ziņas

„LNT Ziņu TOP10” aplēses liecina, ka „Rimi” tirgus daļa sasniedz 28%, bet „Maxima” 26,9%. 2015. gadā situācija bija pretēja – tirgus līderis bija „Maxima” ar 26,7%. Savukārt mazākas veikalu ķēdes kontrolē no 5 līdz 10% tirgus daļu.

Raidījuma aptaujātie eksperti uzskata, ka, lai gan tirgū pastāv konkurence, kuru ne visi var izturēt, Latvijā tomēr būtu nepieciešams vēl viens spēlētājs, kas varētu konkurēt ar „Rimi” un „Maxima”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.