Foto: BNS/LETA

“Lidl” ienākot Latvijā, cik zaudēs “Maxima” un “Rimi”? 13

Šobrīd Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības līderi – „Maxima” un „Rimi” – aptver teju 60% tirgu, bet, tirgū ienākot vācu zemo cenu veikalam „Lidl”, šī daļa varētu sarukt, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņu TOP 10”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Kokteilis
VIDEO. Karaliskā sveiciena vietā sūdi! Anglijas godasardzes zirgs nokārtojas Trampa priekšā
Lasīt citas ziņas

„LNT Ziņu TOP10” aplēses liecina, ka „Rimi” tirgus daļa sasniedz 28%, bet „Maxima” 26,9%. 2015. gadā situācija bija pretēja – tirgus līderis bija „Maxima” ar 26,7%. Savukārt mazākas veikalu ķēdes kontrolē no 5 līdz 10% tirgus daļu.

Raidījuma aptaujātie eksperti uzskata, ka, lai gan tirgū pastāv konkurence, kuru ne visi var izturēt, Latvijā tomēr būtu nepieciešams vēl viens spēlētājs, kas varētu konkurēt ar „Rimi” un „Maxima”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.