Foto: BNS/LETA

“Lidl” ienākot Latvijā, cik zaudēs “Maxima” un “Rimi”? 13

Šobrīd Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības līderi – „Maxima” un „Rimi” – aptver teju 60% tirgu, bet, tirgū ienākot vācu zemo cenu veikalam „Lidl”, šī daļa varētu sarukt, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņu TOP 10”.

Reklāma
Reklāma
Baltijas valstis riskē kādu dienu pamosties Krievijas sastāvā: kā Kremlis cīnīsies pret NATO un pakļaus Eiropu
Noslēgusies telefonsaruna starp Krievijas diktatoru un ASV prezidentu. Putins paziņojis, ka…
RAKSTA REDAKTORS
“Vesela rinda skolēnu pat ar izciliem eksāmenu rādītājiem nevienā skolā nav tikuši” – konkurss uz Rīgas skolu 10. klasēm kā “Bada spēles”
Lasīt citas ziņas

„LNT Ziņu TOP10” aplēses liecina, ka „Rimi” tirgus daļa sasniedz 28%, bet „Maxima” 26,9%. 2015. gadā situācija bija pretēja – tirgus līderis bija „Maxima” ar 26,7%. Savukārt mazākas veikalu ķēdes kontrolē no 5 līdz 10% tirgus daļu.

Raidījuma aptaujātie eksperti uzskata, ka, lai gan tirgū pastāv konkurence, kuru ne visi var izturēt, Latvijā tomēr būtu nepieciešams vēl viens spēlētājs, kas varētu konkurēt ar „Rimi” un „Maxima”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.