 
            Neaiztieciet pārnesumus kustībā 0
Viens no bieži satopamies riskiem ir nejauša automātiskās ātrumkārbas režīmu pārslēgšana, atrodoties kustībā, piemēram no “D” (braukšana uz priekšu) uz “R” (atpakaļgaita). Šāds gājiens var radīt tūlītējus bojājumus pārnesumkārbai, kā arī ievērojamu nodilumu tās detaļām. Pat īslaicīgs pārslēgums var sabojāt automātisko sajūgu un hidrauliskos blokus, radot nepieciešamību pēc dārga remonta. Kilmers uzsver, ka šī kļūda bieži tiek pieļauta nepieredzējušu vadītāju vidū un prasa lielu piesardzību.
Neatstājiet automašīnu ilgstoši tukšgaitā “D” režīmā
Ja automašīna strādā tukšgaitā ilgāku laiku, piemēram, stāvot pie luksofora sarkanās gaisma, pārnesumkārba tiek pakļauta liekam siltuma slodzes riskam. Ja ilgi jāstāv pie sarkanās gaismas, tad Kilmers iesaka ātrumkārbas režīmu pārslēgt un “P” (parking) režīmu, lai novērstu automašīnas pārkaršanu un samazinātu detaļu nodilumu. Šī prakse īpaši svarīga vecākiem automobiļiem vai automašīnām, kuras regulāri tiek izmantotas intensīvai braukšanai pilsētā.
 
             
                 
                 
                
                                 
                
                             
                
                                 
                
                                 
                
                             
                
                             
                
                                


