“Tik lielam projektam tāds “feils”?” Soctīklotājs jau pirmajā dienā nopeļ jauno “Latvijas pasts” e-vidi, kas nestrādā 0

VAS “Latvijas Pasts” atbilstoši stratēģiskajai virzībai prezentē jaunu un mūsdienīgu e-vidi – mājaslapu un pašapkalpošanās vietni mans.pasts.lv privātpersonām, un paziņo par vizuālās identitātes maiņu – tā vakar, 19. jūnijā, paziņoja uzņēmums. Diemžēl jaunā e-vide pavisam drīz pēc saulesgaismas ieraudzīšanas jau saskārās ar traucējumiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Tev nevajadzēja precēt to Hosamu!” un “Satetovējusi pati nezin ko” – Lindas Mūrnieces lauku dzīves ainiņas
Vai tavs telefons tevi izspiego? 5 brīdinājuma pazīmes, ko nedrīkst ignorēt
“Ar šādu tempu divu gadu laikā frontē vairs neviena nebūs,” Ukrainas armijas karavīrs atklāj mobilizācijas reālo ainu
Lasīt citas ziņas

“”Latvijas pasts” jauna web lapa – apsveicam, var mesties virsū web migrācijas auditam. Neviena http://pasts.lv saite no Google nestrādā, izņemot sākumlapu. Nav nekādu redirektu, tikai sausa 404 lapa. Tik lielam projektam tāds feils? Ceru, ka ātri atjēgsies un labos.” raksta kāds X lietotājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nacionālais pasta operators “Latvijas Pasts”, kas par kurjeru piegādēm, pakomātu un pasta sūtījumiem konkurē ar ārvalstu komersantiem, ir iepazīstinājis ar jauna dizaina un uzlabotas funkcionalitātes mājaslapu, kā arī ar pašapkalpošanās vietni iedzīvotājiem mans.pasts.lv. Jaunajā pašapkalpošanās vietnē pieejams plašāks pieejamo pakalpojumu klāsts vienuviet. Sūtījumu noformēšana ir ātrāka un ērtāka, jo ir ieviests lietotājam draudzīgāks un intuitīvāks vietnes dizains, kas piemērots lietošanai gan datorā, gan mobilajās ierīcēs, izmantojot jebkuru interneta pārlūku. Par visiem sūtījumiem var norēķināties tiešsaistē, lai bez kavēšanās to nodotu sev parocīgākajā veidā – pakomātā, pasta nodaļā, klientu centrā vai kurjeram.

Uzņēmums līdztekus klientu pieredzes uzlabojumiem e-vidē ir paziņojis arī par vienotu zīmola stratēģiju un vizuālās identitātes maiņu. Tas sasaistīs visus nacionālā pasta operatora pakalpojumus vienotā portfelī, jo vairākus gadus “Latvijas Pasts” kurjeru segmentā darbojās ar pakalpojumu zīmolu “Eksprespasts”.

“Jaunā zīmola solījums ir sadarbībā balstīta nākotnes attīstība ar augstvērtīgu klientu pieredzi gan e-komercijas, gan pasta pakalpojumu saņēmējiem,” izceļ “Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Ģirts Rudzītis.

Jaunajā nacionālā pasta operatora vizuālajā veidolā dzelteno krāsu aizstājusi rozā un zemes akcenta toņu palete, bet nemainīga – zilā pamatkrāsa. Uzņēmums turpmāk būs atpazīstams ar logo, kura nosaukumā ir saglabāts sugas vārds “Pasts”, ņemot vērā pamatvērtības un vēsturisko kontekstu.

“Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Ģirts Rudzītis skaidro, ka uzņēmuma darbības specifiku vairs neatspoguļo pirms vairāk nekā 20 gadiem izstrādātais zīmols: “Mēs ar katru dienu kļūstam modernāki un tuvāki iedzīvotājiem. Jaunumi ir likumsakarīga pēctecība visām aizsāktajām pārmaiņām, kā arī uzņēmuma atbilde uz mainīgajiem klientu paradumiem un konkurenci tirgū. Šajā laikā ir izveidots plašākais pakomātu tīkls Latvijā, atklāti jaunā koncepta klientu centri, attīstīti maksājumu pakalpojumi, mainīti iekšējie procesi, pilnveidoti digitālie risinājumi un sūtījumi piegādāti pat uz Antarktīdu.”

Reklāma
Reklāma

Tādējādi sauklis “Esam tuvu, sūtām tālu!” caurstrāvo uzņēmuma filozofiju, apliecinot, ka nav nesasniedzamu adresātu vai galamērķu jebkurā pasaules vietā. Par uzņēmuma zīmola centrālo elementu savukārt simboliski ir izvēlēts labo ziņu vēstnesis – putniņš.

Zīmola izstrādes process sastāvējis no vairākiem posmiem – esošā zīmola audita, vairākiem zīmola uztveres pētījumiem, jaunā zīmola stratēģijas, vizuālās identitātes un komunikācijas materiālu izstrādes. Izvēloties jaunā zīmola izstrādātāju, tika organizēts iepirkums un izraudzīts saimnieciski izdevīgākais radošās aģentūras “B40 Magic” piedāvājums. Jaunā zīmola ieviešana būs pakāpeniska, aptuveni divu gadu laikā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.