Publicitātes foto

“Volkswagen” paziņo par vēsturiskām izmaiņām Latvijā – “Golf” vairs nav līderis 1

Automašīnu ražotāja “Volkswagen” pirmā ceturkšņa rezultāti Latvijā liecina par augošu pieprasījumu pēc dīzeļautomašīnām.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas
No 2019. gada janvāra līdz martam klientiem Baltijā kopumā piegādāti 1939 “Volkswagen” automobiļi, tostarp 654 automašīnas Latvijā.

Šajā ceturksnī pieprasītākais dzinēja veids starp “Volkswagen” automobiļiem bijis dīzeļdzinējs, kuru apjoms 2019. gada pirmajos trīs mēnešos Baltijā pieaudzis par 44%, bet Latvijā par 24%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Populārākais “Volkswagen” modelis šajā periodā Latvijā bijis apvidnieks “Tiguan” ar dīzeļdzinēju, kas veidoja 80% no kopējā “Tiguan” tirdzniecības apjoma.

Autoražotājs “Volkswagen” ziņo par veiksmīgu 2019. gada sākumu Baltijā.

Šā gada pirmajā ceturksnī klientiem piegādāti 1939 automobiļi, kas ir par 11,8% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Šajā periodā klienti Latvijā saņēma 654 “Volkswagen” automašīnas jeb par 15,1% vairāk nekā pirms gada.

Šobrīd tirgū novērojama stabila tendence – pieprasījuma pieaugums pēc dīzeļautomobiļiem.
Publicitātes foto
“Volkswagen” piegādāto automašīnu izteiksmē pieprasījums pēc dīzeļautomašīnām Baltijā salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pērn pieaudzis par 44%.

Latvijā dīzeļautomašīnu daļa “Volkswagen” piegādāto automobiļu portfelī palielinājās no 46% līdz 57%, un, ņemot vērā konkurētspējīgo un augošo dīzeļdzinēju apvidus auto piedāvājumu tirgū, šī tendence turpināsies.

“Volkswagen” zīmola vadītājs Justas Nekrošius norāda, ka pirmajā ceturksnī uzrādīti daudzsološi rezultāti. Datos redzams, ka pieprasījums pēc jaunām dīzeļautomašīnām ir spēcīgs un palielinās.

“Volkswagen” saņemto pasūtījumu apjoms pēc jaunām dīzeļautomašīnām no 2019. gada janvāra līdz martam salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn ir pieaudzis par 50%.

Tas atbilst “Volkswagen” klientu Latvijā iegādāto dīzeļautomašīnu īpatsvara kāpumam šajā periodā no 35% līdz 50%,atzīmē J. Nekrošius.

Viņš atklāj, ka pirmo reizi vēsturē vispieprasītākais “Volkswagen” tirgū ir apvidus auto “Tiguan”, kas šoreiz pārspējis ilglaicīgo līderi “Golf”.

Turklāt gandrīz 80% no “Tiguan” klientiem izvēlējušies komplektāciju ar dīzeļdzinēju.

Publicitātes foto

“Volkswagen” ir viens no iecienītākajiem automobiļu ražotājiem pasaulē. Zīmola produkcija, kura tiek ražota 50 rūpnīcās 14 pasaules valstīs, ir pieejama vairāk nekā 150 tirgos.

2017. gadā “Volkswagen” saviem klientiem piegādāja 6,23 miljonus automašīnu, tostarp tādus modeļus kā “Golf”, “Tiguan”, “Polo” un “Passat”.