Publicitātes foto

“Wizz Air” ievieš automātisko reģistrāciju 0

Lidsabiedrība “Wizz Air” ieviesusi jaunu automātiskās reģistrēšanās pakalpojumu, kas ļauj klientiem saņemt iekāpšanas kartes 50 stundas pirms lidojuma. Šis jaunais, inovatīvais pakalpojums ir paredzēts klientiem, kas vēlas iegādāties biļetes un neraizēties par iekāpšanas kartēm, portālu “La.lv” informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma

Automātiskā reģistrēšana komplektā

Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba” 85
Lasīt citas ziņas

Rezervēšanas sistēma reģistrēs pasažierus, kas iegādājušies šo pakalpojumu 50 stundas pirms plānotā izlidošanas laika, automātiski piešķirs sēdvietu (nejauši vai iepriekš izvēlētu) un pa e-pastu nosūtīs iekāpšanas kārti klientam.

Pakalpojumu var pievienot biļešu iegādes laikā vai maršruta lapā. Automātiskā reģistrēšanās ir iekļauta komplektā “WIZZ Plus”, bet to var pievienot arī pie “Wizz Flex”, reģistrēšanās lidostā, elastīgā ceļabiedra pakalpojuma vai “WIZZ Priority”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Automātiskās reģistrēšanās maksa ir 1,50 eiro vienam pasažierim vienā reisā. Papildu informācija par pakalpojumu, kā arī noteikumi un nosacījumi pieejami mājsalapā.

“Wizz Air” cenšas uzlabot pakalpojumus un piedāvājumu klāstu, lai vislabāk apmierinātu ceļotāju vajadzības un padarītu biļešu iegādes procesu patīkamāku un vienkāršāku.

Izstrādā inovatīvus pakalpojumus

“Wizz Air” korporatīvās komunikācijas vadītājs Andrašs Rado skaidro: „Mēs ar prieku informējam par vēl viena inovatīva pakalpojuma pievienošanu mūsu pastāvīgi augošajam pakalpojumu klāstam. Laiks kļūst arvien svarīgāks, plānojot gan lietišķus, gan atpūtas braucienus.

Ar mūsu jauno automātiskās reģistrēšanās pakalpojumu klienti var ietaupīt laiku, atbrīvojoties no uzdevuma reģistrēties un lejupielādēt “WIZZ” iekāpšanas kartes, lai pievērstos svarīgākām lietām.

Mēs pastāvīgi sekojam līdzi patēriņa tendencēm un turpinām izstrādāt jaunus piedāvājumus un pakalpojumus, lai padarītu mūsu klientu ceļojumus vēl patīkamākus,” saka A.Rado.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.