“Zīmols nav atbildīgs par to, ko saredz skatītājs.” Jeļena Brokāne komentē skandalozo apģērba mazumtirgotāja “Zara” reklāmu 39

Mazumtirgotāja “Zara” jaunākā reklāmas kampaņa izraisījusi pamatīgu sašutuma vētru pasaulē – kritiķi norādījuši, ka modeļi atgādina Gazas joslas līķu fotogrāfijas baltos līķautos.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

Šis jautājums tika apspriests arī TV24 diskusiju raidījumā “Preses klubs”, kur komentāru sniedza Vides reklāmas aģentūras “JCDECAUX LATVIJA” vadītāja, Latvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Jeļena Brokāne.

“Es paprasīju arī saviem nozares kolēģiem, ko viņi domā par šo reklāmu. Kolēģis teica: “Nodod skatītājiem ziņu, ka zīmols nav atbildīgs par to, ko saredz skatītājs konkrētā reklāmā. ” Jā, iespējams, ka varēja padomāt par to, kas ir aktuāls šobrīd, jo zīmoli nav atrauti,” saka Brokāne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa norāda, ka rezonanse par reklāmu nenotika Latvijā, bet citviet pasaulē, tāpēc pieļauj, “ja šī reklāma būtu Latvijā, šādas asociācijas vispār nerastos.”

“Kad tiek izstrādāta zīmolu komunikācija ar patērētājiem, ir jādomā par ļoti daudzām lietām un arī par ģeogrāfisko izvietojumu. Šajā brīdī tas nebija pārāk veiksmīgi. Vienmēr ir jāpadomā, ar ko tu runā, kurā laikā tu runā, kāpēc tu runā, ko tu ar to gribi pateikt un kāds ir kopējais noskaņojums,” turpina Brokāne.

“Es negribu teikt, ka tas bija neveiksmīgi. Mēs par to runājam, tas atkal pievērš uzmanību šim zīmolam,” piebilst viņa.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.