Publicitātes foto

Pie vietējiem dīleriem parādījies “Renault Megane” jaunās paaudzes modelis 0

Jaunais kompaktklases hečbeks “Megane” veidots uz “Renault-Nissan” alianses modulārās platformas CFM, kas jau ir minivena “Espace”, sedana “Talisman” un citu uzņēmuma modeļu pamatā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
Lasīt citas ziņas

Arī izskata ziņā jaunā “Megane” ir līdzīga saviem lielākajiem radiniekiem. Īpaši uzskatāmi to var redzēt raksturīgajā priekšdaļas noformējumā. Līdzīgas paralēles var vilkt arī automobilim pieejamā aprīkojuma ziņā. “Megane” tagad var palepoties ar kompaktklases modelim līdz šim nebijuša līmeņa tehnoloģijām. Salīdzinot ar priekšgājēju, ceturtās paaudzes modelis ir kļuvis mazliet zemāks un nedaudz platāks, bet riteņu garenbāze un šķērsbāze ir palielinājusies.

“Renault Megane” ir pieejami pieci aprīkojuma līmeņi: “Life”, “Zen”, “Intense”, “Bose” un GT.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lepnākajai “Megane” versijai GT pieejama “4Control” šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, kā arī “Multi-Sense” sistēma, kas ļauj mainīt regulējumu amortizatoriem, stūres sistēmai un transmisijai. Pavisam paredzēti pieci šasijas elektronikas iestatījumi – “Eco”, “Comfort”, “Neutral”, “Sport” un individualizējamais “Perso”.

“4Control” sistēma nozīmē, ka automobilim ir priekšējo riteņu piedziņa, taču stūrējas visi četri riteņi. Īpašs procesors vāc datus par automobiļa pārvietošanās ātrumu, paātrinājumu, katra riteņa griešanās ātrumu, stūres rata pagrieziena leņķi un ātrumu. Pēc šo datu apstrādes procesors dod komandas izpildmehānismam, kas atbild par aizmugures riteņu pagriešanu. Būtiski, ka šī sistēma darbojas kopā ar ESP (elektronisko stabilitātes sistēmu) – automobilim saslīdot, elektronika situāciju cenšas labot, ne tikai piebremzējot kādu no riteņiem, bet arī piestūrējot aizmugures riteņus. Taču dabā, braucot šādam auto pie stūres vai pat vērīgi lūkojoties uz priekšā braucošu šādu aktīvi stūrējošu auto, aizmugures riteņu stūrēšanu nevar ne sajust, ne saskatīt. Tas tādēļ, ka aizmugures riteņi tiek grozīti ļoti minimāli un ne tuvu kā priekšējie. Ar ātrumu līdz 60 km/h (sporta režīmā – līdz 80 km/h) aizmugurējie riteņi pagriežas pretēji priekšējo riteņu pa­grieziena virzienam. Tas rada efektu, ka garenbāze it kā saīsinās, palielinot manevrētspēju. Lielākā ātrumā aizmugurējie riteņi griežas tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi, radot pagarinātas garenbāzes efektu.

“Megane” interjera apdare ir kvalitatīva un patīkama, kā tas ir pieņemts visiem vadošajiem mūsdienu kompaktklases modeļiem. Mūsdienīgo drošības un komforta ierīču klāstā ir, piemēram, multimediju sistēma “R-Link 2”, automātiskā tuvo/tālo gaismu pārslēgšana, aktīvais ātruma regulētājs, aktīvā avārijas bremžu palīgsistēma, pagriezienu miglas lukturi, joslu kontroles sistēma, vadības sistēma drošai distancei starp transportlīdzekļiem, pārsniegtā ātruma brīdināšanas funkcija, ceļa zīmju atpazīšana, parkošanās palīgs “Easy Park Assist”, priekšējie, sānu un aizmugures sensori, parkošanās palīgsistēma, atpakaļgaitas kamera, “Head­-up” displejs un citi rīki.

Piedāvājumā ir četri benzīna dzinēji jaudas diapazonā no 100 līdz 205 zirgspēkiem, kā arī turbodīzeļi ar 90, 110, 130 un 165 zirgspēku jaudu. Spēcīgākajām versijām pieejama septiņpakāpju automātiskā divsajūgu pārnesumkārba EDC.

“Renault Megane” sākuma cena ir 14 480 eiro.

Publicitātes foto