Foto: Shutterstock

Janvārī skatītākais televīzijas kanāls bija LTV1 0

Latvijā skatītākais televīzijas kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar TNS” dati.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Otrs skatītākais kanāls 2019.gada janvārī bija TV3, kuram veltīts 8,4% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, savukārt trešais skatītākais kanāls bija “Pirmais Baltijas kanāls” (PBK), kura skatīšanās laika daļa bija 7,9%.

LTV1 skatīšanās laika daļa janvārī salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi pieauga par 0,5 procentpunktiem, TV3 skatīšanās laika daļa saruka par 1,8 procentpunktiem, bet PBK – pieauga par 0,1 procentpunktu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Konsolidētās televīzijas programmās janvārī skatītākā pārraide bija filma “Kriminālās ekselences fonds”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 9,7% jeb 184 100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās raidījums “Bez tabu. Gada balvas pasniegšanas ceremonija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,4% jeb 178 500 skatītāju. Programmu topa trešajā vietā ierindojās vēl viens kanāla TV3 raidījums – “Nekā personīga”, kuru vēroja vidēji 8,1% jeb 154 100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

“Kantar TNS” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka janvārī vidēji ik dienu 69,8% Latvijas iedzīvotāju vēroja televīzijas programmas to ētera laikā. Savukārt 13,4% skatītāju tās vēroja ar laika nobīdi.

Pētījumu kompānija “Kantar TNS” Latvijā kopš 1999.gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.