Jersikas čipsu un Spilvas mērču iepakojumi saņem galvenās balvas prestižā starptautiskā konkursā 0

Divu Latvijas produktu – “Jersika’s Chips” un “Spilva Dresingi” iepakojumi saņēmuši galvenās balvas pasaules lielākajā profesionālajā iepakojumu konkursā “WorldStar for Packaging”, informē uzņēmumu pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Minēto produktu iepakojumus ražojusi SIA “MMER Group”. Uzņēmuma prezidente Irina Mirošņika norāda, ka Pasaules Iepakojuma organizācijas (World Packaging Organisation) konkursam tika pieteiktas divas iepakojumu sērijas: SIA “Glear” ražotos “Jersika’s Chips” un SIA “Orkla Foods Latvija” izgatavotās mērces figurālās stāvpakās “Spilva Dresingi”. Abi iepakojumi izgatavoti “IMMER Group” ražotnē “IMMER Ukrplastic”, izmantojot fleksogrāfijas tehnoloģiju.

“Priecājamies, ka abi mūsu izvirzītie darbi ir guvuši atzinību pasaules mērogā. Augstais novērtējums apliecina, ka produkta iepakojums ir izpildīts visaugstākajā kvalitātē. Mūsdienās jo īpaši svarīgs ne tikai produkta vizuālais izskats, bet arī iepakojuma funkcionalitāte un lietošanas ērtums,” atzina uzņēmēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Orkla Foods Latvija” vadītāja Lolita Bemhena atzina, ka iepakojuma izstrādē katra detaļa un nianse ir svarīga. “Izstrādājot “Spilva” mērču iepakojumu – stāvpakas -, tika domāts gan par pievilcīgu dizainu, gan lietošanas ērtumu un parocīgumu, gan arī par saprātīgu produkta un iepakojuma patēriņu. Ir pieliktas pūles, lai produkts kopā ar iepakojumu būtu iespējami vieglāks, aizņemtu mazāk vietas, turklāt stāvpakas ļauj izlietot produktu pilnībā. Lai nodrošinātu produkta svaigumu, izstrādāts daudzslāņu iepakojuma materiāls un skrūvējamais korķis, kas pasargā no gaismas un gaisa piekļuves,” norādīja Bemhena.

Arī “Jersika’s Chips” ir iesaiņoti ērti atveramā pakā, tās izgatavošanā izmantots īpašs divslāņu materiāls, kas garantē ilgāku uzglabāšanas laiku un pēc lietošanas ir pilnībā pārstrādājams. “Mūsu uzdevums bija radīt unikālam Latvijas produktam unikālu dizainu, kas vienlaikus būtu piemērots starptautiskajam tirgum un nezaudētu latvisko identitāti. Dizaina veidošanā vadījāmies pēc šobrīd tik aktuālajām Flat Food Design stila tendencēm un radījām iepakojumu, kas ar dzīvu kompozīciju un krāsām izceļas uz vispārējā fona,” par dizaina izveidi stāsta SIA “Colorart Media” valdes priekšsēdētāja Iveta Martinsone.

Pasaulē lielākais profesionālais iepakojuma konkurss “WorldStar” tiek rīkots kopš 1970. gada, un uzvara tajā tiek vērtēta kā ievērojams sasniegums nozarē. Ik gadu konkurence pieaug – šogad konkursā piedalījās 318 darbi no 38 valstīm. Uzvarētājus nosaka starptautiska žūrija – eksperti no Pasaules Iepakojuma organizācijas valdes, nacionālajām un reģionālajām iepakojuma organizācijām. Laureātu apbalvošanas ceremonija notiks 2018. gada 2. maijā Kvīnslendā, Austrālijā.

“IMMER Group” ir starptautiska uzņēmumu grupa, kurā ietilpst divas fleksiblo iepakojumu ražotnes – “IMMER Digital” un “IMMER Ukrplastic”, kā arī “IMMER Design Studio”. Uzņēmumu grupas ietvaros tiek nodrošināts pilns dažādu tehnoloģiju fleksiblā iepakojuma ražošanas cikls. Ražošanas procesos tiek izmantoti jaunākie zinātnes un tehnoloģiju sasniegumi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.