Mobilā versija
-4.3°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Otrdiena, 6. decembris, 2016
22. decembris, 2015
Drukāt

Kļūsim vieglāki! (3)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

"Hyundai i20" – pirmo reizi konkursa vēsturē par uzvarētāju kļūst mazās klases auto.

Var, protams, meklēt ekonomiju un ekoloģiju alternatīvās degvielās (gāze, elektrība) un supermodernās tehnoloģijās, bet jebkurš no šiem variantiem ir, kā saka, startā dārgs.

Prasa prāvus sākotnējus papildu ieguldījumus, kas atgriezīsies mūsu makos vien tad, ja brauksim daudz un tālu. Lielākajai daļai braucēju (15 – 20 000 km gadā) tās būs investīcijas zaļā nākotnē.

Patiesa taupība ir vienkārša. Kā Ņūtona likums. Tā ir viegla. Tik viegla, cik vien iespējams, nezaudējot pietiekamu satiksmes līdzekļa ietilpību un komfortu. Tieši tādēļ īpašs prieks par kārtējā “Latvijas gada auto” konkursa fināla rezultātu un žūrijas uzdrošināšanos “kronēt” tikai 1100 kg (bāzes komplektācijā) smagu auto “Hyundai i20”. Salīdzinājumam – mazākie un vieglākie no iepriekšējiem laureātiem bija vismaz “kompaktklases” pārstāvji (“Golf”, “Jetta”, “Astra”) un svēra krietnus 200 kg vairāk.

Tātad esam (vismaz teorētiskā balsojumā) kļuvuši gudrāki. Atliek novēlēt Jaunajā gadā sākt šo teoriju pārvērst praksē. Drošāk atteikties no izšķērdīgām un nevajadzīgām ērtībām. Un vēl – nebrauksim lieki! Moderno sakaru iespējas ļauj formālas rutīnas tikšanās aizstāt ar daudz efektīvākām virtuālām sarunām, kas degvielu neprasa un atmosfēru nepiesārņo.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. kaut kā nepārliecina Atbildēt

    Ati, Tu tak vari, un kā vēl!! Kāpēc šis rakstelis tāds kā sakostiem zobiem rakstīts? Laikam jau nav īsti pa prātam…. tāda žūrijas izvēle….

  2. Var jau pusdienas rīsu bumbas un ēst no banānu lapām, tās esot ļoti vieglas, ekoloģiskas un, galvenais, zaļas. Bet man labāk garšo medījums, kas pasniegts uz kārtīga šķīvja. Varot arī izlaist ēdienreizes un meditējot pārtikt no saules enerģijas.
    Ko taupot tiek panākts tāds masas samazinājums? Skaņas izolācija? Materiālu kvalitāte vai pat to neesamība? Vadu šķērsgriezuma samazinājums utt. Taupība it visā:) Cik šādu papīra automobīlīšu būs redzami uz ielām pēc gadiem desmit? Ak vai, aizmirsu, dzīvojam taču patērētāju kulta sabiedrībā, kurā tiekam radināti pie tā, lai auto mainītu, retākais, pēc pieciem gadiem. Un mani nepriecē, ka “gada auto” titulu kompaktklasē iegūst vienreiz izmantojamā iepirkuma turza “Hyundai i20″.
    Laimīgu Jauno Gadu!

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (6)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+