“Google Street View” automašīna Rātslaukumā, kura informācijas tehnoloģiju un interneta pakalpojumu koncerna “Google” uzdevumā sāk Rīgas un citu Latvijas pilsētu ielu fotografēšanu, lai attēlus ieļautu “Google” interneta karšu “Google Maps” īpašā skatījumā “Streetview”.
“Google Street View” automašīna Rātslaukumā, kura informācijas tehnoloģiju un interneta pakalpojumu koncerna “Google” uzdevumā sāk Rīgas un citu Latvijas pilsētu ielu fotografēšanu, lai attēlus ieļautu “Google” interneta karšu “Google Maps” īpašā skatījumā “Streetview”.
Foto – LETA

Latvijā un Baltijā mīlētākais zīmols joprojām “Google” 0

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols “Google”, šodien tika paziņots aģentūras “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic”, “PHD Latvija” un žurnālu “Kapitāls” veidotā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba” 85
Lasīt citas ziņas

Zīmols “Google” Latvijas mīlētāko zīmolu “Top10” pirmajā vietā ir ierindojies jau piekto gadu.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir “Inbox.lv”, bet trešais – “Rimi”. “Top10” ceturto vietu ieņem “Laima”, piekto – “Draugiem”, sestajā vietā ir “Maxima”, septītajā – “Skype”, astotajā vietā ierindojas “Swedbank”, devītajā vietā ir “Depo”, bet “Top10” noslēdz “Nokia”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tikmēr Baltijas “Mīlētāko zīmolu topa” pirmo vietu, tāpat kā iepriekš, ieņem “Google”, otrajā vietā ir “Facebook”, bet trešajā – “Gmail”. Ceturto topa vietu ieņem “Swedbank”, piekto – “Skype”, sesto – “Maxima”. Septītajā vietā mīlētāko zīmolu “Top10” ierindojas “YouTube”, astotajā – “Nokia”, devītajā vietā ir “TV3”, bet desmitnieku noslēdz “Raffaello”.

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 575 zīmoli 46 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada jūnijā un augustā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.