” Rimi” pasākumā saistībā ar veselīgu produktu īpašo marķējumu
” Rimi” pasākumā saistībā ar veselīgu produktu īpašo marķējumu
Foto LETA

“Rimi” ar speciālu marķējumu piedāvās iegādāties 569 veselīgus produktus 0

Mazumtirdzniecības tīkls SIA “Rimi Latvia” veselīga dzīvesveida veicināšanas programmas ietvaros “Rimi” lielveikalos piedāvās iegādāties 569 pārtikas produktus ar marķējumu “Rimi uztura speciālists iesaka” – sākot ar augļiem un dārzeņiem un beidzot ar dažādām jau gatavām maltītēm, mērcēm un sieriem.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

“Rimi” veselīga dzīvesveida veicināšanas programmas mērķis ir palīdzēt cilvēkiem orientēties produktu klāstā, mainīt iepirkšanās paradumus un ilgtermiņā veicināt iedzīvotāju veselību.

Ar “Rimi uztura speciālists iesaka” zīmi marķēti pārtikas produkti, kuru atlase balstīta “Nordic Keyhole” Zviedrijas Nacionālās pārtikas aģentūras un “Rimi Baltic” īpašnieku “ICA Gruppen” izstrādātajos kritērijos. To pamatā ir seši veselīga uztura principi – produktiem jāsatur mazāk vai labāki tauki, mazāk cukura, mazāk sāls, tikai dabīgi aromatizētāji, vairāk šķiedrvielu un tie nav ģenētiski modificēti. Katram produktam ir definētas pieļaujamās normas attiecībā uz to sastāvu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Plānots, ka, sadarbojoties ar pārtikas ražotājiem, tuvākā gada laikā marķēto produktu skaits dubultosies.

Kā norādīja “Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais, “Rimi” jau 20 gadu garumā veiksmīgi īsteno dažādas aktivitātes, popularizējot veselīgu dzīvesveidu, līdz ar to šogad, “Rimi” jubilejas gadā, uzņēmums izstrādājis ilgtermiņa veselīga dzīvesveida veicināšanas programmu.

“Rimi Latvia” kategoriju departamenta direktors Milans Blūms sacīja, ka kopumā “Rimi” veikalos novērots, ka arvien turpina pieaugt pieprasījums pēc dažāda veida ekoloģiskām precēm un pircēji arvien vairāk rūpējas par veselīgām izvēlēm, ko nepieciešams stiprināt.”Ja salīdzinām šī gada pirmo ceturksni ar pagājušā gada attiecīgo periodu, redzam, ka eko produkcijas patēriņš ir pieaudzis par aptuveni 20%. Dažās no pārtikas grupām tas ir pieaudzis pat ļoti ievērojami, piemēram, piena produktiem tas ir apmēram 40% pieaugums, siera kategorijā – apmēram 30%, zīdaiņu pārtikā – par vairāk nekā 50%,” uzsvēra Blūms.

Tāpat viņš norādīja, ka pircēji arvien biežāk savā iepirkumu grozā liek augļus, dārzeņus un veselīgos graudaugu produktus un mazāk našķus, tostarp šokolādi un cepumus. “Jaunā pārtikas marķējuma zīme “Rimi uztura speciālists iesaka” mūsu pircējiem palīdzēs orientēties plašajā produktu klāstā, tāpēc ceram, ka tendence – ēst aizvien veselīgāk – turpinās attīstīties,” sacīja Blūms.

Veselīga dzīvesveida programmas izstrādes laikā tika ņemti vērā pētījumu centra SKDS 2016.gadā veiktā pētījuma “Kā ēd Latvija?” dati, kas liecina, ka 61% Latvijas iedzīvotāju savas zināšanas par veselīgu uzturu uzskata par nepietiekamām. Vienlaikus 76% iedzīvotāju, iegādājoties pārtiku, nepievērš uzmanību marķējumā norādītajam preču sastāvam, un ir norādījuši, ka viņiem ir grūti orientēties plašajā pārtikas produktu piedāvājumā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.