Mobilā versija
+7.0°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
4. novembris, 2015
Drukāt

Straujuma pieprasījusi Matīsa demisiju (14)

Foto - LETAFoto - LETA

Satiksmes ministrs Anrijs Matīss

Ministru prezidente Laimdota Straujuma (V) pieprasījusi satiksmes ministra Anrija Matīsa (V) demisiju, aģentūrai LETA pavēstīja Straujumas preses sekretāre Aiva Rozenberga.

Premjerministre par to Matīsu šodien jau mutiski informējusi.

Iemesls demisijas pieprasīšanai esot ministra novilcinātās darbības, laicīgi neiepazīstinot valdību ar nepieciešamajām rīcībām valsts nacionālās aviokompānijas “airBaltic” attīstībai, kā arī uzraudzības trūkums par aviokompānijas stratēģisko virzību, tādējādi, iespējams, neizmantojot visas potenciālās iespējas.

“Ministrs ir zaudējis manu uzticību. Uzskatu, ka “airBaltic” uzraudzība ir veikta neapmierinoši,” pauž Straujuma.

Kā ziņots, valdība vakar atbalstīja “Prudentia” atrasto nacionālās aviokompānijas “airBaltic” finanšu investoru, Vācijas uzņēmēju Ralfu Dīteru Montāgu-Girmesu, kurš par 52 miljonu eiro ieguldījumu iegūs 20% “airBaltic” akciju Savukārt valsts aviosabiedrībā ieguldīs 80 miljonus eiro.

Iepriekš Matīss bija paudis viedokli, ka nacionālās drošības apsvērumu dēļ nebūtu vēlams izvēlēties šo konsultanta “Prudentia” atrasto “airBaltic” investoru.

Pašlaik plānots, ka “airBaltic” jaunas lidmašīnas iegādāsies no Kanādas lidmašīnu ražotāja “Bombardier”. 2012. gada decembrī “airBaltic” noslēdza sākotnējo pasūtījuma līgumu ar “Bombardier” par desmit “CSeries 300” lidmašīnu iegādi ar iespēju iegādāties vēl desmit lidmašīnas. Savukārt 2014. gada jūlijā “airBaltic” izziņoja vēl trīs lidmašīnu iegādi.

Intervijā Latvijas Televīzijai Matīss atzina, ka alternatīva vakardienas valdības lēmumam piesaistīt finanšu investoru Montāgu-Girmesu būtu atteikties no minētā kontrakta un lidot ar vecām lidmašīnām.

Pievienot komentāru

Komentāri (14)

  1. Sekoju līdzi visu valdību darbam. Tendencē “uzmest” savējos partija “Vienotība” ir pirmajā vietā!!! Ne jau ne no šā vai tā Matīss vairs pēkšņi “NEPROT” strādāt….. Laikam uzkāpa kādai NOZĪMĪGAI PERSONAI UZ varžacs??????????? Nupat ziņās atkal centās “runāt” premjere un vēl viens saitksmes ministra darbu “BAIGI” zinošs “ANGLIS” ??? VĀJPRĀTS!!!! PALDIES satiksmes ministram MATĪSA KUNGAM par dotā solījuma izpildi – skaisto, kvalitatīvi saremontēto ceļu cauri mūsu pilsētciematam un vēl 7 km aiz ciemata. Lai JUMS VEICAS, MATĪSA KUNGS!!!

  2. straujumai ar citadeles pārdošanu labāk klājas? paraugies sevī laimdota! 🙂

  3. Ne velti slavenais RUNGAINIS ir miljonārs!?? NETICU NEVIENAM STRAUJUMAS ARGUMENTAM!! Tie visi ir BLEFS!!! Piekrītu Vika, I.V., Jāņa Lapiņa un 🙂 komentāriem!!! Kur Prudentia, tur kādam ziepes par velti!!! Straujumai pašai vajadzēja pirms Matīsa kunga posties ceļam un ļaut valdību vadīt zinošam cilvēkam!!! Straujuma galīgi NAV PIEMĒROTA PREMJERES DARBAM, jo ir viduvēja ierēdne.Sekoju līdzi ministru veikumam un Matīsu pieskaitu pie veiksmīgākajiem. Viņs NEKAD nav plātījis muti, “lejot” tukšas frāzes!! Starp citu, vai tad Matīss TŪLĪT PIEKRITA “PRUDENTIA” ATRASTAJAM INVESTORAM!?? TAČU NĒ!!! VIŅU PIERUNĀJA, LAI NOMESTU… Tāpat nekaunīgi sienas klāt Belevičam, kur vien iespējams!? JĀ, IR KĻŪDAS, BET NE TIK UZKRĪTOŠI PIESIETIES ABIEM SAVU DARBU STRĀDĀJOŠIEM MINISTRIEM???…. Pārējie ir lutauši, kuri atsēž savu laiku un kaut ko regulāri vāvuļo…, melo, izliekas, tēlo aktierus…, apvaino, laipo vai klusē…( esmu no tiem klausītājiem, kuram ir piezīmju klades ar ievērojamākajiem katras dienas notikumiem daudzu gadu garumā! Scenārijs NEMAINĀS, aktieri gan…)

  4. Ralf – Dieter Montag – Girmes.Tel. Deutschland : +49 173 634 031 Krievija : +7 909 962 4483
    2007.gada Leipcigas afera parstavejis Gasprom un krievu miljardiera Viktor Wekselberg intereses.
    Dibinajis biedribu -Verein Leipzig – Woronesch. Vacijas – Krievijas bankas dibinatajs ARQ.Kontakti ar kremla “investoriem”.Lidzipasnieks krievu Chartergesselschaft Atlant – Soyus ( Sojuz),linija Vacija – Krievija – Kina.Studentu apmainas Vacijas – Krievija iniciators.
    Pirms Vacijas atkal apvienosanas,dzivojis Leipciga, bijusas VDR cekistu ( STASI) iemilotaja pilseta.
    Vienreiz cekists,vienmer cekists ? Par miljonaru ,tapat ka daudzi STASI darboni,kluva tulit pec Vacijas apvienosanas.

  5. Te pat sunim skaidrs, ka Matiss no darijuma sanems savu procentu. Sakuma Gauss negribeja neko dot, tad saprata, ka Latvija politikiem ir mr.20 variants. Ar steigu jalikvide tas kantoris airbaltic, nu nevar maza valsts atlauties uzturet savu aviokompaniju, kura nenes pelnu, katru gadu jainveste milzu lidzekli, vaditajam jamaksa fenomenala alga, jaalgo apshaubams konsultants Prudentia utt. Airbalticam tagad gribot negribot jadod 100mlj., bet skolotajiem un arstiem naudu nevar atrast. Vai tā ir gādīga saimnieka rīcība!? Jārosina referendums, vai tautai vajag savu aviokompaniju!

    • Savu blēžu vietā gribi vēl maksāt citu blēžiem. Papiemēru tradicionālās otkatu zemes. Viņi tevi sapratīs. Runā jau, ka labākās zāles no galvas sāpēm ir giljotīna.

  6. Vārna vārnai acī tomēr knābj . Varam vērot, kā dumais ar glumo cīnās

  7. Par Matīsa profesionālo darbību, lai spriež speciālisti, bet Straujumas neprofesionālā darbība katram redzama. Kā Bargā kundze padzen ministrus citu pēc cita, bet pašai sen bija laiks taisīties projām.

    • Matisa vaina nav profesianalisma trūkums. Ministram arī nav vajadzīgs nekāds sevišķs profesionalisms. Tam ir eksperti, konsultanti advokāti un citi ganuzēni. Jāmāk runāt, dzirdēt un lemt valsts labā. No ministra jābūt skaidrs, kur viņs stūrē, bet Matīs ir duļķains. Tādus sen jau vajadzēja atlaist. Pareizi dara Straujuma: neaizvietojāmu ministru nav.

      • Straujumai un Āboltiņai jāatstrādā “saimniekam”,tā tikai viena epizode pēc Dombrovska “uzmesšanas”.

  8. Vienotības konvulsijas jeb milžu cīņas? Neba Straujuma pieņēma lēmumu, ne viņai var Matīsam līdzināties. Tipiska ierēdne un omīte.

  9. es jau domāju ka dabūs matīs samaksāt par to ka prudentia uzmeta

    • —pareizāk, grribēja “Prudetia” uzmest.

      • jo no vasts pasutijuma siles atdalija. tobrid politiķi neriskēja aistāvet savu zelta zosi, butu pārāk liels skandāls, bet tas netraucē atmaksāt. un atgriezt tagad prudentia pie budzeta naudas bus samerā sarežģiti un prasis ilgu laiku, kas politiķiem nozimē dzīvus zaudejumus

Draugiem Facebook Twitter Google+