Tapusi jauna mobilā lietotne “Valodas draugs” 8

Trešdien, 24. janvārī, Tieslietu ministrijā tika prezentēta Valsts valodas centra izstrādātā mobilā lietotne “Valodas draugs”, kura tagad ir pieejama iedzīvotājiem, lai iesaistītos Valsts valodas centra darbībā, nosūtot ziņojumu par iespējamu valsts valodas pārkāpumu vai uzslavu par valodas lietojumu, vēsta Tieslietu ministrija.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Lasīt citas ziņas

Lietotne ir pieejama jebkurai personai, kura izmanto mobilo ierīci ar Android operētājsistēmu un to iespējams lejuplādēt GooglePlay veikalā (lietotne drīzumā būs pieejama arī iOS operētājsistēmai veikalā App Store).

CITI ŠOBRĪD LASA

Ko darīt tālāk, kad lietotne tiek lejuplādēta?

Kad lietotne ir lejuplādēta, nepieciešams autentificēties. Lai autentificētos lietotnē, lietotājam ir jāizmanto viens no trim piedāvātajiem variantiem: Google, Facebook vai Draugiem.lv konts.

Kā nosūtīt ziņojumu un kas ar to notiks?

Lietotājam sadaļā “Jauns ziņojums” jāizvēlas ziņojuma veids: “Uzslava” vai “Pārkāpums”, ziņojumam pievienojot fotoattēlu vai video, nofotografējot / nofilmējot iespējamo pārkāpumu vai uzslavējamo objektu. Ziņojumu saņem Valsts valodas centrs, kurš tālāk izvērtē situāciju un saņemto ziņojumu. Informācija par iespējamu pārkāpumu tiks izskatīta prioritāri, lai ziņotājs iespējami īsākā laikā saņemtu atbildi par ziņojuma virzību.

Kā pārliecināties, kad ziņojums ir izskatīts?

Pēc ziņojuma nosūtīšanas lietotājs aktuālos ziņojumus var apskatīt sadaļā “Mani ziņojumi”. Tiklīdz Valsts valodas centra darbinieki veiks nepieciešamās darbības ziņojuma izskatīšanas gaitā, lietotājs par tām tiks informēts. Ja ziņojums ir izskatīts un atrisināts, sarakste par konkrēto ziņojumu tiks slēgta un ziņojuma statuss tiks mainīts uz “Atrisināts”.

Valsts valodas centrā uzglabās ziņojuma informāciju tik ilgi, kamēr tiks sasniegts šī ziņojuma mērķis – izskatīt jautājumu pēc būtības.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.