Mobilā versija
-0.5°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
10. septembris, 2016
Drukāt

Vāc parakstus, lai TV reklāmas laikā rādītu laika atskaiti līdz tās beigām (5)

Foto-ShutterstockFoto-Shutterstock

Ilustratīvs foto

Sabiedrības iniciatīvu portālā “Manabalss.lv” sākta parakstu vākšana, lai televīzijas reklāmas laikā tiktu rādīta laika atskaite līdz reklāmas beigām.

Kā iniciatīvas iesniedzējs norādīts Valters Strangats.

Viņš uzsver, ka, skatoties TV pārraides, kad sāk rādīt reklāmas, viņš vēlas zināt, cik ilgs būs kopējo reklāmu laiks.

Līdz ar to Strangata ieskatā būtu nepieciešams noteikt par pienākumu Latvijas televīzijas kanāliem, rādot reklāmas, uzlikt laika atskaiti, kas rādītu, cik ilgs laiks ir palicis līdz visu reklāmu beigām. Iniciatīvas iesniedzējs neizslēdz iespēju, ka būtu jāpapildina Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums.

Iniciatīvas rezultātā skatītāji varētu izvēlēties skatīties reklāmas vai nē, gaidot turpinājumu savam skatītajam raidījumam, ziņām, filmai vai kam citam.

“Cilvēku ikdiena ir diezgan sasteigta, aizņemta, un tas ļautu skatītājiem plānot savu laiku un izvērtēt prioritātes – skatīties reklāmu vai darīt ko citu. Pagaidām nav izpētīts, cik televīziju pasaulē šāda sistēma ir ieviesta, bet tā kļūst arvien populārāka arī televīzijas kompāniju vidū, un jau ir sastopama interneta vietnēs,” zina stāstīt Strangats.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. Vél 10 vai 11 vairák gadus atpakalj es personígi toreizéjam ministru prezidentam un partijas biedram Kalvítim sho priekshlikumu iesniedzu. Vinsh lika savai sekretárei to piefiksét, teikdams, ka tas ir vérá nemams un ljoti aktuáls jebkuram cilvékam, kursh skatás TV. Tai pat laiká piezíméja, ka TV var bút pretí, jo tad búshot precízi sekundi sekundé jáparáda reklámas par kurám tiek samaksáts. Tai brídí man tas likás absurds arguments, tachu ká redzams, nekas nav noticis.

  2. Vél 10 vai 11 vairák gadus atpakalj es personígi toreizéjam ministru prezidentam un partijas biedram Kalvítim sho priekshlikumu iesniedzu. Vinsh lika savai sekretárei to piefiksét, teikdams, ka tas ir vérá nemams un ljoti aktuáls jebkuram cilvékam, kursh skatás TV. Tai pat laiká piezíméja, ka TV var bút pretí, jo tad búshot precízi sekundi sekundé jáparáda reklámas par kurám tiek samaksáts. Tai brídí man tas likás absurds arguments, tachu ká redzams, nekas nav noticis.
    Vél 90-os gados deputátam Jurim Dobelim lúdzu, lai vinsh panák, ka TV nodala sliktás zinjas no labajám. Tás, kur stásta par politikju pretígajám izdaríbám, noshautajiem, sadegushajiem,bojá gájushajiem sprádzienos, zemestrícés utt. varétu saukties ‘Sliktás zinjas’, bet par sasniegumiem ekonomiká, politiká, zinátné un sociálajá jomá, varétu saukties ‘Lab’s zinjas’. Elementári un vienkárshi.

  3. Apnikušas tās reklāmas – viens un tas pats.Dažkārt reklāmu laiks garāks nekā pats raidījums.Drīz jau televizoru nemaz negribēsies ieslēgt.

  4. Ļoti laba ideja, es atbalstu! 🙂

Draugiem Facebook Twitter Google+