Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – LETA

Zīmola “Birzī” īpašnieks: konkurence svaigu bērzu sulu ražošanā – pērnā gada līmenī 0

Konkurence svaigu bērzu sulu ražošanā šogad ir saglabājusies pērnā gada līmenī, aģentūrai BNS sacīja Smiltenes novada uzņēmuma “Kainaiži” (zīmols “Birzī”) īpašnieks Ervins Labanovskis.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā 189
Lasīt citas ziņas

Viņš norādīja, ka vietējā tirgū konkurence svaigo bērzu sulu segmentā saglabājas nemainīga. “Konkurencei svaigo sulu segmentā ir ļoti sezonāls raksturs, īsu brīdi cilvēkiem ir pieejams. Es domāju, ka daudzi tecina un dod draugiem, kā arī realizē tirgū. (..) Konkurence ir, bet nav tā, ka kaut kas būtu stipri mainījies, salīdzinot ar pagājušo gadu,” sacīja Labanovskis.

Arī bērzu sulu pārstrādes uzņēmuma “Sula” pārstāvis Linards Liberts aģentūrai BNS pastāstīja, ka tirgū ir vērojama konkurence starp bērzu sulu ražotājiem, taču nav analizējis tās apmērus. “Ar laiku viss tāpat nostāsies savās vietās, kāds pārstās ražot, kāds beigs ražot, kāds paplašināsies,” pauda Liberts.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vienlaikus viņš piebilda, ka mazo mājas vīna darītavu kļūst arvien vairāk, līdz ar to pieaugusi konkurence no bērzu sulām ražotu vīnu realizācijā un notikusi tirgus pārdale. “Ražotāju ir saradies diezgan daudz, un konkurence arī. Loģiski, ja agrāk kāds tirgoja tūkstoti pudeļu un tagad – 200, tad tas nav tāpēc, ka cilvēku palicis mazāk vai viņiem palicis mazāk naudas, tagad tūkstotis pudeļu sadalās starp vairākiem ražotājim un tirgotājiem. Tāpēc jākļūst inovatīvākam, lai ietu līdzi laikam,” atzina Liberts.

Bērzu sulu pārstrādes uzņēmums “Sula” dibināts 2011.gada martā un nodarbojas ar bērzu sulu, vīnu, dzirkstošo vīnu un bērzu sulas sīrupu ražošanu un tirdzniecību. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Jānis Liberts, un tās pamatkapitāls ir divi tūkstoši latu (2,8 tūkstoši eiro). “Sulas” apgrozījums 2014.gadā bija 83,8 tūkstoši eiro, savukārt peļņa – 11,7 tūkstoši eiro, liecina informācija datubāzē “Lursoft”.

“Kainaiži” ir reģistrēti 2012.gadā un nodarbojas ar augļu un dārzeņu sulu, kā arī bezalkoholisko dzērienu ražošanu. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Ervins Labanovskis. 2014.gadā uzņēmums strādāja ar 21,8 tūkstošu eiro apgrozījumu un 785 eiro zaudējumiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.