Swedbank galvenā ēka Stokholmā
Swedbank galvenā ēka Stokholmā
FOTO: EPA/LETA/Scanpix

Bankas paziņo, ka klātienē apkalpos tikai iedzīvotājus ar Covid-19 sertifikātu 96

Ņemot vērā valdības aicinājumu mazināt Covid-19 saslimšanas riskus un no 11.oktobra izsludināto ārkārtas situāciju, “Swedbank” no pirmdienas, 11.oktobra klientu apkalpošanu klātienē veiks, ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības, informēja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TESTS. Atbildi uz 10 jautājumiem un uzzini, kādu vērtējumu tu iegūtu šajā latviešu valodas testā!
Lasīt citas ziņas
Klātienes apmeklējums “Swedbank” filiālēs būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu.

Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms filiāles apmeklējuma.

CITI ŠOBRĪD LASA

Klientiem, kuri vēl nav ieguvuši Covid-19 sertifikātu, banka piedāvā attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot video konsultācijas, bankas virtuālo asistenta palīdzību, kā arī čata iespējas. Lai pieteiktos attālinātajai konsultācijai, banka aicina aizpildīt pieteikumu internetbankā vai zvanīt uz tel.+371 67445555.

“Strauja un izlēmīga rīcībā šobrīd ir izšķiroša, lai mazinātu kārtējo Covid-19 izplatības vilni. Tāpēc “Swedbank” uz laiku ievieš apkalpošanu pēc augstākajiem epidemioloģiski drošas vides standartiem, lai maksimāli pasargātu savus klientus un arī filiāļu darbiniekus no saslimšanas riska. Jau kopš pandēmijas sākuma esam strādājuši, lai bankas pakalpojumi maksimāli būtu pieejami caur attālinātiem rīkiem, kurus īpaši aicinām izmantot tieši šādos krīzes apstākļos”, uzsver “Swedbank” Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

Banka atgādina, ka no Covid-19 pandēmijas sākuma, “Swedbank” filiāles strādā pēc iepriekšējā apmeklējuma pieraksta.

Arī šobrīd klientiem, kas plāno apmeklēt bankas filiāli, nepieciešams iepriekšējs pieraksts. “Swedbank” filiālēs klientus apkalpos tikai tie darbinieki, kuri vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.

Savukārt, ņemot vērā, ka ārkārtas situācija ietekmēs lielo tirdzniecības centru darbību nedēļas nogalēs un daļa bankomātu ir izvietoti šo tirdzniecības centru telpās, “Swedbank” aicina klientus laikus plānot skaidras naudas nepieciešamību, izvēloties kādu no teju 370 pieejamajiem bankas bankomātiem.

“SEB banka” aicina bankas pakalpojumus izmantot attālināti un klātienē klientus apkalpos “zaļajā režīmā”

Ņemot vērā valdības noteiktos ierobežojumus un rūpējoties par sabiedrības kopējo veselību, “SEB banka” no pirmdienas, 11.oktobra, nodrošinās klientiem apkalpošanu tā dēvētajā “zaļajā režīmā”, informēja bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja Jeļena Novaka.

Līdz ar valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju, no 11. oktobra klātienē bankas pakalpojumus varēs saņemt iedzīvotāji, kuri ir vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19. Neatliekamu situāciju gadījumā, kad nevakcinētai personai nav citu iespēju kā risināt savu situāciju klātienē, būs iespējams lemt par klienta apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības.

Reklāma
Reklāma

“Šobrīd pārliecinoši lielākā daļa bankas pakalpojumu klientiem ir pieejami attālināti – internetbankā vai sazinoties ar bankas speciālistu video konsultācijā, tāpēc patiešām rūpīgi aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt banku klātienē.

To nelielo daļu klientu, ar kuriem tiekamies klātienē, apkalpojam ar iepriekšēju pierakstu.

Tas nozīmē iespēju izvēlēties sev ērtāko apmeklējuma laiku un negaidīt rindās,” uzskata SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.

Viņaprāt, šī ir ļoti sekmīgi iesākta prakse, kuru klienti novērtē un to turpinās darīt arī ilgtermiņā. “Ja tomēr rodas neatliekama vajadzība risināt savu jautājumu klātienē, šobrīd varam teikt, ka klienti SEB bankas filiālēs var justies 100% droši, jo visi darbinieki, kuri apkalpo klientus klātienē, ir vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19,” piebilda Škapars.

Ar klientiem, kuriem ir spēkā esošs pieraksts uz klātienes tikšanos filiālē, banka sazināsies individuāli, lai izrunātu iespējas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

Tāpat tiek atgādināts, ka video konsultācijas laikā “SEB bankas” klienti var saņemt informāciju par dažādiem ikdienas finanšu un bankas pakalpojumiem, piemēram, pārskatījumiem, maksājumu kartēm, autentifikācijas rīkiem un citiem. Video konsultācijas laikā var veikt arī līgumu grozījumus un mainīt limitus, tāpat izrunāt jautājumus par uzkrājumiem, tostarp pensiju uzkrājumiem un apdrošināšanu, kā arī saņemt mājokļa kredīta konsultāciju.

Banka vērš uzmanību, ka valdības lēmums paredz, ka tirdzniecības centros no 11.oktobra būs jāorganizē atsevišķas plūsmas cilvēkiem, kas būs vakcinēti pret Covid-19 vai to izslimojuši un tiem, kuri ir nevakcinēti vai testēti. Atkarībā no veida, kā tirdzniecības centri šo organizēs, tas var nozīmēt ierobežotu piekļuvi “SEB bankas” bankomātiem, kas atrodas tirdzniecības centros.

Šobrīd “SEB bankas” tīklā visā Latvijā ir pieejami 118 naudas izmaksas bankomāti un 92 naudas iemaksas/izmaksas bankomāti. Daļa no tiem atrodas tirdzniecības centros, veikalos un citās telpās. Bankomātu saraksts pieejams “SEB bankas” mājaslapā. Tāpat “SEB bankas” klienti bez komisijas maksas var izņemt skaidru naudu arī visos “Swedbank” bankomātos.

Tāpat tiek atgādināts, ka “SEB bankas” klienti izņemt skaidru naudu var arī gandrīz 250 dažādās tirdzniecības vietās visā Latvijā. Lielākoties tie ir nelieli veikali gan Rīgā, gan reģionos. Tirdzniecības vietās līdz ar pirkumu vienlaicīgi iespējams izņemt līdz 100 eiro.

Kā ziņots, valdība piektdien nolēma no pirmdienas, 11.oktobra izsludināt valstī ārkārtējo situāciju uz trim mēnešiem.

Tādējādi spēkā stāsies vairāki Covid-19 izplatības novēršanai paredzēti ierobežojumi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.