
Cilvēks samaksā, bet paliek tukšā! Kāpēc “K Senukai” pārdot pircējiem preces, kuras vēlāk nepiegādā? 0
Sociālo tīklu platformas cilvēki bieži mēdz izmantot arī kā vietu, kur dalīties ar nepatīkamām pieredzēm. Lasāmi bēdu ieraksti saistībā ar dažnedažādām sfērām, savstarpēju komunikāciju, pakalpojumiem. Viena no izplatītākajām – dalīšanās ar pieredzi, kas saistīta ar iepirkšanos interneta veikalos. Protams, ka cilvēki mēdz padalīties arī pozitīvās lietās – iesaka viens otram, kur vislabāk kaut ko iegādāties, dalās savos veiksmīgajos pirkumos, bet kā jau katrai medaļai – ir arī otra puse…
LA.LV pamanīja kādu ierakstu, kur cilvēks dalījās ar vilšanos par “K Senukai” darbību. Cilvēks iegādājies preci, gaidīja piegādi vairākas nedēļas, taču vēlāk pēkšņi saņēmis ziņu, ka pasūtījums tomēr netiks izpildīts. Veikala piedāvātā kompensācija arī izbrīnīja – atlaižu kupons 3 eiro apmērā.
Lai noskaidrotu situācijas cēloņus un uzņēmuma redzējumu, kāpēc cilvēkiem tiek pārdotas preces, kuras veikals vēlāk nevar piegādāt, sazinājāmies ar “Kesko Senukai Digital” pārstāvjiem, kuri norāda, ka situācijas, kad pasūtījums tomēr jāatceļ, notiek ļoti reti.
“Atvainojamies mūsu klientiem par sagādātajām neērtībām! E-veikalā piedāvājam iegādāties vairāk nekā 550 000 dažādu preču, un mūsu klientiem Baltijas valstīs piegādājam vairāk nekā 100 000 pasūtījumu mēnesī. Ikdienā cenšamies, lai visi klientu pasūtījumi tiktu izpildīti raiti un savlaicīgi, tikai ārkārtīgi retos gadījumos nākas pasūtījumu atcelt,” pauž nožēlu un informē “Kesko Senukai Digital” pārstāvji.
Uz jautājumiem, kāds ir uzņēmuma oficiālais kompensācijas mehānisms šādos gadījumos, un cik pieņemami ir, ka gadījumos, kad cilvēks ilgi gaida pasūtījumu, kuru pēkšņi tomēr atceļ, piedāvāt viņam 3 eiro vērtu kuponu, tieša atbilde neseko.
Uzņēmums norāda: “Jebkuru šādu gadījumu izvērtējam atsevišķi un individuāli saskaņojam atlīdzības piedāvājumus ar klientiem. Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt risinājumus atbilstoši klientu vajadzībām, un iepirkšanās pieredzes uzlabošana ir bijusi un ir uzņēmuma galvenā prioritāte.”