
“Domāju, ka sirds no pārdzīvojuma apstāsies,” pensionāre piedzīvo nepatīkamu incidentu “Maxima” veikalā 0
Vienā no “Maxima” veikaliem Rīgā kāda pensionāre piedzīvojusi nepatīkamu pieredzi. Redakcijā saņemtais pensionāres pieredzes stāsts vēsta par situāciju, kad tehnisku iemeslu dēļ netika reģistrēts maksājums par produktiem pašapkalpošanās kasē. Kundze to nebija pamanījusi, jo tehnoloģijās neorientējas, bet veikala darbiniece momentā iesaistījusi apsargu, liekot kundzei piedzīvot milzīgu stresu.
Lūk, kundzes stāsts: “Pavisam nesen biju “Maxima” veikalā K. Ulmaņa gatvē. Biju ar ģimeni. Tā kā pie pašapkalpošanās kases darboties nemāku, pirkumu ievadīja mana mazmeita. Uzticējos viņai, saprot taču, ko dara! Izrādās automāts nereģistrēja manu bankas karti. Es vispār tam vērību nepiegriezu, jo ticēju, ka jaunieši visu zina un saprot. Mani aizturēja ļoti nelaipna kasiere-kontroliere, lika samaksāt par preci. Biju pārliecināta, ka par preci norēķinājos. Īsu brīdi pirms tam, viņa bija pienākusi pie mums, lai pateiktu, ka nav ievadīts sarkanais pipars, sistēma nenoreaģēja. Tātad, viņa redzēja, ka maksājam. Viņa izlikās, ka neko nezina, nodeva mani apsargam, kurš, nepārliecinoties, kas noticis, aicināja sev līdzi.
Labi, ka tomēr izdomāja iet pie aparāta, lai vēlreiz visu ievadītu.
Sāku nenormāli uztraukties, jo situācija bija šausmīga, lai neteiktu vairāk! No uztraukuma nevarēju pat atcerēties visus savus kodus kartei.
Kasiere paņēma aparātā vienu pozīciju atpakaļ un redzēja, ka maksājušas esam. Izrādās, tas bija tik vienkārši! Kāpēc viņa to nedarīja uzreiz, incidenta sākumā, bet tad, kad jau domāju, ka sirds no pārdzīvojuma apstāsies? Apsargs noteica, ka tā ar sistēmu dažreiz atgadoties… Pēc šī gadījuma diez vai būs vēlēšanās apgūt pašapkalpošanās kases.”
Kādas ir standarta procedūras, kā darbiniekiem būtu jārīkojas situācijās, kad pie pašapkalpošanās kases tiek fiksēta nepabeigta vai nepilnīga apmaksa – vai uzreiz momentā jāsauc apsargs?
Atbild “Maxima Latvija” komunikāciju vadītāja Liene Dupate-Ugule.
“”Maxima Latvija” regulāri rūpējas par to, lai iepirkšanās mūsu veikalos būtu gan ērta, gan patīkama. Lai to nodrošinātu, veikala kolēģiem notiek regulāras klientu servisa apmācības, lai veicinātu augstu apkalpošanas kultūru. Priecājamies, ka šīs rūpes novērtē – vadošais starptautiskais klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Eiropā “Dive Group” jau ceturto gadu pēc kārtas atzinusi “Maxima Latvija” par līderi klientu apkalpošanā mazumtirdzniecībā Latvijā.
Papildus rūpēm par patīkamu iepirkšanās pieredzi, “Maxima” veikalos pieejami vairāki norēķinu veidi – gan tradicionālajās, gan arī pašapkalpošanās kasēs. Tāpat pašapkalpošanās kasu zonā vienmēr ir klientu konsultants, kurš sniedz atbalstu, ja tāds nepieciešams.
Mums patiešām žēl, ka ir radies pārpratums konkrētajā gadījumā. Saņemot informāciju, nekavējoties sazinājāmies ar veikalu un pārrunājām situāciju ar iesaistītajiem darbiniekiem.
Apsargi mūsu veikalos darbojas saskaņā ar “Maxima Latvija” noteiktām procedūrām un Latvijas Republikas likumdošanu — viņu uzdevums ir rūpēties par drošību un nodrošināt, lai veikala darbības noritētu iespējami raiti un patīkami.”