Aija Auškāpa un Līga Zemture.
Aija Auškāpa un Līga Zemture.
Foto: Juris Zolbergs

FOTO: pašmāju slavenības elegantā ballītē noskaidro Ziemassvētku modes un grima tendences 0

Tuvojoties gada nogales skaistākajiem svētkiem, Stockmann vienkopus pulcēja sabiedrībā zināmas personības, lai šikā ballītē iepazīstinātu ar Latvijā nupat ieviesto nišas aromātu zīmolu HFC, kā arī prezentētu Ziemassvētku modes tendences un pasaulē iecienītu dekoratīvās kosmētikas zīmolu Lancome, Armani un YSL jaunumus.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Lasīt citas ziņas

Ballītē viesojās tādas populāras modes cienītājas kā Prāta Vētra menedžere un X Faktors žūrijas locekle Aija Auškāpa ar talantīgo dziedātāju Diānu Paško, TV raidījumu vadītāja Jana Duļevska, radio personība Maija Rozīte – Krištopane, modes blogeres un influenceres Alina Keller un Līga Zemture, modele Diāna Kubasova, TV un radio raidījumu producente Ieva Brante, mūziķu poducente Santa Kola, stiliste un redaktore Kristīne Rudzinska, dzīvesstila žurnāla Titanium vadītāja Marina Dianova, kā arī virkne iecienītu modes, skaistuma un dzīvesstila blogeru un vadošo mediju pārstāvji.

Pasākuma namatēva lomā iejutās TV raidījuma X Faktors vadītājs – dīdžejs un mūziķis Markus Riva.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Gada nogale ir pats piesātinātākais ballīšu, svinību un svētku vakariņu laiks, kurā līdztekus aktuālajiem jautājumiem – kur un kā svinēt, kādas dāvanas sarūpēt un ko celt galdā, aktuāls kļūst jautājums – ko vilkt mugurā,” pasākuma laikā stāstīja Stockmann stila konsultante Anastasija Paškēviča. “Klienti nereti jautā – vai tērpā iekļauto spīdumu un mirdzošu aksesuāru nav par daudz, vai melnā krāsa joprojām ir aktuāla un kas vispār šobrīd ir modē.” Prezentācijas ietvaros Anastasija demonstrēja trīs aktuālo modes tendenču grupas un iedrošināja nevairīties no izšuvumu, mirdzumu un pat kliedzoši roķīgu elementu iekļaušanu tērpā, un ar dekoratīvo kosmētikas zīmolu Lancome, Armani un YSL grima mākslinieču palīdzību ieteica starojošu grimu kā papildinājumu ballīšu un svinību tērpam.

70. un 80.gadu spožums

Sudrabs, gliteri un spožums no 70. – 80. gadiem ir šī brīža svētku un ballīšu pamata tendence. Tajā ietilpst pērļu izšuvumi, pamanāmas faktūras, zeķubikses ar mirdzumu un aksesuāri – gan kurpes, gan matu rotas, kā arī masīvas sprādzes un matu stīpas. Pie šī stila aktuāli arī mini svārki un ultra mini kleitu mode.

Pūdera maigums

Pretstatā spozmei, stiliste aicina iepazīt izsmalcinātu maigumu un to izcelt ar dārgiem, skaistiem zīda audumiem pūderainu pasteļtoņu nokrāsās vai spoži baltā krāsā. Krītošas garās kleitas vai bikšu kostīmi, koši aksesuāri kā akcents un smalki starojošs meikaps ir šīs tendences vadlīnija.

Asimetrisks roķīgums

Sieviešu modē joprojām aktuāla ir vīrišķīgā stila tendence. Anastasija svētku laikā rosina eksperimentēt ar vīrišķīgo tēlu – asimetriju tērpu griezumos, roķīgām noskaņām, melnajiem toņiem, kniedēm, potīšzābaciņiem vai smagnējiem zābakiem kombinācijā ar kleitām, īpaši drosmīgajām – smokingi būsi lieliska svētku tērpa izvēle.

Pašmāju slavenības noskaidro Ziemassvētku modes un grima tendences
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.