Publicitātes foto

Gaidāmas izmaiņas “Hesburger” piedāvājumā – no nākamā gada, kāds klientu iecienīts komplekts vairs nebūs pieejams 1

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēde “Hesburger” nākamā gada pavasarī pārtrauks bērnu komplektu pārdošanu visās valstīs, kurās uzņēmums patlaban darbojas, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Tas sāksies 6. jūlijā un ilgs 30 dienas pēc kārtas: Eiropā gaidāmi laikapstākļu pavērsieni un anomālijas
RAKSTA REDAKTORS
“Sludinājumā minētais atalgojums bija 3100 eiro…” darbinieks neizpratnē par sludinājumā minēto un reālo atalgojumu
Kokteilis
Kā tava zodiaka zīme uzvedas pēc trešās vīna glāzes iztukšošanas? Dvīņiem iestājas uzplaukums, bet Svari pārvēršas par diplomātiem
Lasīt citas ziņas

“Hesburger” starptautiskās komunikācijas un mārketinga direktore Ieva Salmela norāda, ka lēmums pieņemts, ņemot vērā uzņēmuma ilgtspējas stratēģiju, mainīgās patērētāju vēlmes un jaunas mārketinga vadlīnijas.

Kompānijā norāda, ka “Hesburger” ik gadu organizē sešas kampaņas, kurās tiek piedāvāti komplekti bērniem ar papildproduktiem, piemēram, galda spēlēm un radošajiem komplektiem. Katras kampaņas laikā tiek iegādāti apmēram 500 000 šādu papildproduktu, kas kopā gadā veido līdz trim miljoniem papildproduktu visās valstīs, kurās darbojas uzņēmums.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tomēr pēdējos gados papildproduktu popularitāte ir samazinājusies. Tādējādi līdz šā gada beigām “Hesburger” īstenos iepriekš plānotās bērnu komplektu kampaņas, un atlikušos papildproduktu krājumus paredzēts pilnībā iztirgot.

Jau ziņots, ka Latvijā “Hesburger” pārdošanas apmēri pērn salīdzinājumā ar 2023.gadu pieauga par 6%, sasniedzot 57,1 miljonu eiro.

“Hesburger” sāka darbību 1966.gadā. Patlaban uzņēmumam ir vairāk nekā 490 ēstuves deviņās valstīs, no tām 53 atrodas Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.