Foto: TASS/Scanpix/LETA

“Ikea” pieņēmis emocionālu, taču racionālu lēmumu: uzņēmums nāk klajā ar paziņojumu 8

Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču tirgotājs “Ikea” pirmdien paziņoja, ka pārtrauks izdot tā slaveno drukāto katalogu, kam šogad aprit 70 gadu, ņemot vērā patērētāju aizvien lielāku pievēršanos digitālām alternatīvām.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
“Lai krievi sēž, skatās un trīc, šie ir ievadvārdi!” Ukraina strauji iegūst “muskuļu masu” ballistikā
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Lasīt citas ziņas

“Patērētāju uzvedība un mediju patēriņš ir mainījies, un šobrīd “Ikea” katalogu lasa mazāk cilvēku, nekā iepriekšējos gados.

Tāpēc “Inter Ikea Systems”, kas ir vispasaules “Ikea” franšīzes devējs, pieņēmis emocionālu, taču racionālu lēmumu ar cieņu pārtraukt “Ikea” kataloga veiksmīgo karjeru,” norāda uzņēmums.
CITI ŠOBRĪD LASA

“Ikea” vēsta, ka pašu pirmo katalogu 1951.gadā izveidojis parts uzņēmuma dibinātājs Ingvars Kamprads, un tas tika izdots 285 000 kopiju.

“70 gadus tas bijis viens no mūsu unikālākajiem un slavenākajiem produktiem,” skaidro “Inter Ikea Systems” izpilddirektors Konrads Gruss.

Pēdējais iespiestais katalogs ticis izsūtīts šovasar un izdots 40 miljonos kopiju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.