Latvijā
Rīga

Jakrins: Pareizāk būtu Deglava tiltu nojaukt un būvēt no jauna1

Foto LETA

Patlaban remontējamo Augusta Deglava ielas satiksmes pārvadu no tehnoloģiskā viedokļa, iespējams, vispareizāk būtu nojaukt pavisam un uzbūvēt no jauna, taču Rīga nevar atļauties šajā vietā divus vai trīs gadus pilnībā slēgt satiksmi, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam “Rīta panorāma” sacīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins.

Viņš atzina, ka Deglava tilts savulaik ir būvēts pēc padomju laika metodēm, kas mūsdienās vairs netiek izmantotas.

“Tas faktiski ir taisīts kā saliekams tilts, uz vietas ir betonēti tikai stabi, un visas pārējās konstrukcijas ir atvestas, tai skaitā rīģeļi, kas sastāv no divām daļām. Mūsdienās tā vairs netaisa,” uzsvēra Jakrins.

Satiksmes departamenta vadītāja pienākumu izpildītājs atgādināja, ka vienmēr šādos gadījumos ir izvēle starp satiksmes infrastruktūras objekta nojaukšanu un būvēšanu no jauna, un tehnoloģiski tas droši vien būtu bijis vislabāk. Tomēr Rīgā pārvadu pār dzelzceļu nav daudz, tāpēc uz vecā tilta nojaukšanas un jaunā uzbūvēšanas laiku galvaspilsētas transporta izmantotāji nonāktu neapskaužamā situācijā.

“Līdz ar to mēs šos tehnoloģiski sarežģītos remontdarbus faktiski esam spiesti veikt uz tādiem tiltiem, kādi tie mums ir,” atzina Jakrins.

LETA jau ziņoja, ka veicot Deglava tilta balstu remontdarbus, pagājušajā nedēļā tika atklāti iepriekš neparedzēti defekti, tāpēc būvdarbus nācās apturēt.

Drošības nolūkos no 10.aprīļa kravas transportlīdzekļiem, kas brauc pāri tiltam, ir noteikts masas ierobežojums 30 tonnas.

Sabiedriskā transporta un privātā transporta kustība gan netiek ietekmēta.

Saistītie raksti

Deglava satiksmes pārvada ekspertīze ilgs līdz maija sākumam. Tilta bojātie balsti tika konstatēti tikai pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas.

Pārvada pārbūvus par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums AS “Kauno tiltai” pēc SIA “Inženierbūve” izstrādātā būvprojekta.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Latvijā
Daugavpilī astoņos bērnudārzos nav pieejamas programmas latviešu valodā 6
20 stundas
IE
Ināra Egle
Latvijā
Vai mobings pret pašvaldībām? Reforma, kurai atpakaļceļa nav 2
20 stundas
LE
LETA
Latvijā
Ušakovs nobažījies par Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām pandēmijas apstākļos 2
20 stundas

Lasītākie

SK
Skaties.lv
Ekonomika
Latvija viena no pirmajām pasaulē, kas izmēģinās “Apple” un “Google” Covid-19 izsekošanas lietotni 3
8 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
Kā sieviete uz Vanšu tilta vienlaicīgi sadauzīja gan policijas auto, gan dārgu “Bentliju” 4
9 stundas
VB
Valdis Bērziņš
Pasaulē
Tramps pamet “Atvērto debesu” līgumu un pasaule kļūst bīstamāka 1
9 stundas
AK
Aija Kaukule
Kultūra
“Pa vadiem” kopā spēlēt nav iespējams! Saruna ar “Sinfonietta Rīga” māksliniecisko vadītāju ­Normundu Šnē
9 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Tūkstošiem biļešu nedēļas laikā – “airBaltic” rezervāciju skaits turpina strauji augt 1
13 stundas