Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto. LETA/Evija Trifanova

Jānotiek traģēdijai, kurā iet bojā bērni? Tagad meklēs idejas, kā aizliegt nepilngadīgajiem noīrēt e-velosipēdus 0

Koplietošanas e-velosipēdu operators “Ride Mobility” meklē tehniskus un juridiskus risinājumus, lai novērstu gadījumus, kad nepilngadīgie izmanto vecāku vai citu personu datus nomas e-velosipēdu izmantošanai, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma izpilddirektors Edgars Jākobsons.

Reklāma
Reklāma
Kalpos teju mūžīgi: vācu eksperti nosaukuši 12 uzticamākos auto modeļus ar 200 000 km nobraukumu
TV24
“Paskatieties uz Raimondu Paulu – kāda izdienas pensija!?” Uzņēmēja rosina par izdienas pensijām domāt plašāk
Kokteilis
Kāds vīrietis vajadzīgs katrā zodiaka zīmē dzimušai sievietei
Lasīt citas ziņas

Tostarp tiek apsvērta iespēja dokumentus vai maksājumu kartes sasaistīt ar kontu.

Jākobsons skaidroja, ka

“Ride” platformā pakalpojumu drīkst izmantot tikai pilngadīgas personas.
CITI ŠOBRĪD LASA

Lai reģistrētos, lietotājam ir jāapstiprina, ka viņš ir sasniedzis 18 gadu vecumu. Vienlaikus uzņēmums pakāpeniski ievieš papildu vecuma verifikācijas mehānismus, kas ļautu stingrāk kontrolēt nepilngadīgo piekļuvi e-velosipēdiem.

Vienlaikus viņš skaidroja, ka “Ride” e-velosipēdi ir mazjaudas elektriskie velosipēdi, kas pēc būtības ir tuvāki parastam velosipēdam, nevis smagajiem mopēdiem. Tādējādi

uzņēmuma ieskatā drošības un loģikas dēļ šiem e-velosipēdiem ir jāatļauj braukt gan pa velojoslām, gan veloceliņiem,

kā arī, kur tie nav pieejami, pa trotuāru, ievērojot atbildīgu ātrumu un gājēju drošību.

Uzņēmuma ieskatā pārvietošanās tikai pa brauktuvi nav drošs risinājums, it īpaši jauniešiem vai vecāka gadagājuma lietotājiem, kuri izmanto e-velosipēdu kā alternatīvu privātajam auto.

Rīgā pie Imantas dzelzceļa stacijas, pakļūstot zem vilciena, trešdien, 1.oktobrī, gājušas bojā divas meitenes, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā (VP).

Meitenes zaudējušas dzīvību pēc tam, kad viņu vadīto nomas elektroskūteri aizķēra vilciens.

Rīgas mērs Viesturs Kleinbergs (JV) platformā “X” uzsvēris, ka šāda nelaime bija novēršama un steidzami nepieciešama stingrāka kontrole un ierobežojumi šiem mopēdiem. “Esam absurdā situācijā, kur pašvaldība vienpersoniski nevar aizliegt šiem mopēdiem braukt pa ietvēm, tādēļ Saeimā būs jāgroza likums. Pašvaldībām jādod pašām pieņemt šādus lēmumus,” raksta mērs.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka SIA “Ride” reģistrēta 2019.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Jākobsonam.

2024.gadā “Ride” strādāja ar 1,156 miljonu eiro apgrozījumu un 236 246 eiro peļņu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.