Skatītājs sašutis: kad skūteristi un velosipēdisti beigs braukt pa ietvi? 27

Kad vienreiz skūteristi un velosipēdisti beigs braukt pa ietvi? Sašutis ir kāds TV24 skatītājs, piebilstot, ka viņi traucas tādā ātrumā, ka vējš vien svilpo.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Trīs Krievijas iznīcinātāji ielidojuši Igaunijas teritorijā; igauņi pieprasa NATO 4. panta konsultācijas 121
Lasīt citas ziņas

Valsts Policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis iepriekš raidījumā “Uz līnijas” pastāstīja, ka VP jau ir iesniegusi izskatīšanai jautājumu par iespēju palielināt sodus elektrisko skrejriteņu lietotājiem par atsevišķiem pārkāpumiem, jo pārkāpumu skaits katru gadu pieaug.

Latvijas Riteņbraucēju apvienības vadītājs Viesturs Silenieks pastāsta, ka traģiskākās bija pirmās vasaras, kad Latvijā tikko parādījās elektriskie skrejriteņi. Pagājušajā gadā jau negadījumu skaits samazinājies.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Problēma ir, ka elektriskais skrejritenis pēc ceļu satiksmes noteikumiem ir pielīdzināts velosipēdam,” viņš saka, atzīmējot, ka tāpēc ar to var pārvietoties pa ietvi.

Viņš skaidro, ja skrejritenis ieskrien automašīnā, tad visdrīzāk cietīs pats skrejriteņa vadītājs, ja viņš uzbrauc gājējam, tad lielākajā daļā gadījumu cietīs gājējs.

Silenieks atzīst, ka tā ir problēma, piebilstot, ja ar elektriskajiem skrejriteņiem būtu aizliegts braukt pa ietvi, tad būtu vieglāk izķert pārkāpējus. Tagad uz aci grūti noteikt, vai viņš brauc par ātru, vai lēnu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.