
4. Aviokompāniju zīmola identitāte 0
Daudzām aviokompānijām grims ir daļa no zīmola stratēģijas. Katrai aviokompānijai ir savs unikālais stils, kas atspoguļojas ne tikai uniformās, bet arī apkalpes izskatā. Piemēram:
– Emirates stjuartes ir pazīstamas ar ikonisko sarkano lūpu krāsu un precīzi veidoto acu grimu, kas atbilst aviokompānijas luksusa tēlam.
– Singapore Airlines savām stjuartēm pieprasa smalku, bet izteiksmīgu grimu, kas papildina tradicionālās “Sarong Kebaya” uniformas, radot elegantu un eksotisku izskatu.
– Ryanair vai citas zemo cenu aviokompānijas var izvēlēties vienkāršāku, bet joprojām košu grimu, lai saglabātu draudzīgu un pieejamu tēlu.
Grima noteikumi bieži ir stingri definēti aviokompāniju vadlīnijās. Dažkārt stjuartēm ir jālieto konkrēti toņi vai pat zīmoli, lai nodrošinātu vienotu izskatu visā apkalpē. Tas palīdz aviokompānijām izcelties konkurences vidē un radīt atpazīstamu tēlu.