Foto. pexels.com/cottonbro studio

Izveidota īpaša brīdināšanas sistēma: stjuartes viesnīcu numuros atstāj slepenas zīmītes. No kā jāuzmanās klientiem? 14

Stjuartes ir atradušas oriģinālu veidu, kā brīdināt viesus par to, ka viesnīcā nav mainīta gultasveļa,  raksta “New York Post”.

Reklāma
Reklāma
“Baisi izkāmējusi, pārgurusi, nošņurkusi nelaimes čupiņa!” mammas dalās pieredzē, kādā stāvoklī bērni atbraukuši no Dziesmu svētkiem 163
Kokteilis
Burvīgi pēc dabas! Tie, kas dzimuši šajos datumos, viegli iegūst to, ko vēlas
Veselam
Centies zaudēt svaru, bet nesanāk? Iespējams, tavam organismam trūkst šo 6 vitamīnu, kas var būtiski ietekmēt vielmaiņas darbību
Lasīt citas ziņas

Lai gan viesnīcām vajadzētu mainīt gultasveļu pēc katra viesa, dažkārt tas nenotiek. Tāpēc aviokompāniju apkalpes locekļi, kuri regulāri uzturas viesnīcās, ir izveidojuši īpašu brīdināšanas sistēmu.

Viņi atstāj zīmītes uz viesnīcas veidlapām nākamajiem viesiem ar vēstījumu: “Ja jūs atradāt šo zīmīti, tas nozīmē, ka gultas veļa šeit nav mainīta.”
CITI ŠOBRĪD LASA

Šī prakse ieviesta, balstoties uz personīgo pieredzi un vēlmi pasargāt citus ceļotājus.

Viesiem tiek ieteikts rūpīgi pārbaudīt gultas veļu, ierodoties numurā.

Ja tiek atrasta šāda brīdinājuma zīmīte, nekavējoties jāvēršas pie viesnīcas administrācijas ar lūgumu nomainīt veļu vai piešķirt citu numuru.

Eksperti gan  brīdina, ka nav garantijas, ka citā numurā situācija būs labāka.

“Dažas stjuartes pat izdara nemanāmas atzīmes uz palagiem, lai pārliecinātos, vai tie tiešām tiek nomainīti pēc viņu lūguma. Citas izvēlas ņemt līdzi savu gultas veļu,” stāsta eksperti.

Tāpat eksperti iesaka izvairīties no dekoratīvo spilvenu un gultas pārklāju lietošanas, jo tos mazgā ļoti reti vai nemaz, tāpēc tie ir īsti mikrobu perēkļi, no kuriem labāk turēties pa gabalu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.