Zivju pārstrādes uzņēmuma SIA “Karavela” ražotnē.
Zivju pārstrādes uzņēmuma SIA “Karavela” ražotnē.
Foto: Timurs Subhankulovs

“Karavelai” nākamajiem trim gadiem lieli plāni 0

Zivju konservu zīmola “Kaija” ražotāja SIA “Karavela” līdz 2020.gadam plāno dubultot saražoto konservu kārbu apmēru, uzņēmuma līdzīpašnieks un mārketinga direktors Jānis Endele.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Lasīt citas ziņas

“Šogad plānojam saražot apmēram 60 miljonus kārbu. Ņemot vērā, ka gada pēdējie mēneši ir aktīvāki, izskatās, ka tuvu tam varētu būt. Līdz 2020.gadam ir plāns saražot un pārdot 100 miljonus bundžu,” sacīja Endele.

Viņš paskaidroja, ka šāds mērķis nosprausts, ņemot vērā ražošanas kapacitāti. “Mūsu esošās ražošanas telpas diez vai ļaus būtiski vairāk saražot par 100 miljoniem bundžu. Ja mēs gribam būt Eiropas “lielā kluba biedrs”, nepieciešams, lai mēs jebkurā brīdī, pie jebkuriem cenu kritumiem un kāpumiem justos komfortabli. Tāpēc jāsasniedz zināms apjoms no ražošanas viedokļa un zināma efektivizācija, kas ļautu būt konkurētspējīgam izmaksu ziņā,” sacīja Endele.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Karavela” līdzīpašnieks piebilda, ka, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi, ir pārliecība, ka šādu saražoto apmēru izdosies realizēt. Šādas iespējas paver līdz šim iegūtais partneru loks Vācijā – veiksmīgā sadarbība ar tirdzniecības tīkliem “Aldi” un “Lidl”, kā arī intensīvais darbs produkcijas realizācijas ASV, kur aug pieprasījums pēc Eiropā ražotas produkcijas.

Uzņēmuma stratēģija Rietumeiropas tirgos ir aktīva pārdošana. “Bieži vien lielajiem konkurentiem Rietumeiropā nav aktīvas pārdošanas daļas, jo viņiem ir kompānijas ar ilggadēju pieredzi, gadu gaitā izkoptas labas attiecības ar lielveikaliem. Līdz ar to viņi nav tik agresīvi un aktīvi tirgū. Mēs esam izvēlējušies citu ceļu, intuitīvi jutām un attīstījām savu pārdošanas nodaļu Rietumu tirgiem, kurā šobrīd strādā pieci cilvēki. Jutām, ka tieši šiem tirgiem izstrādāti produkti ar atsevišķām niansēm varētu būt viens no stūrakmeņiem partneru piesaistē,” teica uzņēmējs.

Jau ziņots, ka “Karavela” 2016.gadā strādāja ar 28,304 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 55,6% un bija 747 753. Uzņēmums ir reģistrēts 2001.gadā un ir viens no lielākajiem zivju pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs.

“Karavelas” pamatkapitāls ir 49 700 eiro. uzņēmums pieder trijām privātpersonām, lielākais īpašnieks ir Jānis Bite (56%).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.