Publicitātes foto.

Līgo svētkos būtiski audzis pieprasījums gaļai un svaigiem dārzeņiem 0

Šogad Līgo svētkos strauji audzis pieprasījums šašlikam, svaigiem dārzeņiem un alum – salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas palielinājies par attiecīgi 20%, 15% un 13%, liecina SIA “Maxima Latvija” pārdošanas rezultāti.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Lasīt citas ziņas

Šogad svētku galdam pircēji vairāk iegādājās arī tādus produktus kā sieru, svaigu gaļu un biezpienu. Savukārt dzērienu kategorijā vasaras saulgriežos aizvien pārliecinošāk līdera pozīcijas ieņem alus, ko iegādājās par 13% vairāk nekā pērn. Lai arī nedaudz ir palielinājies dzirkstošā vīna pieprasījums, par 8% ir samazinājies vīna pārdošanas apjoms.

“Iedzīvotāju iepirkšanās paradumi kā svētkos, tā ikdienā turpina mainīties, aizvien iecienītāks ir veselīgs uzturs, kā arī Latvijas ražotāju produkti. Piemēram, populārākais šašliks šajos svētkos ir bijis “Rēzeknes gaļas kombināta” cūkgaļas šašliks ar sīpoliem un alus TOP augšgalā ir vietējā zīmola produkti – Tērvetes, Lāčplēša un Bauskas alus darītavas alus. Turklāt novērojām, ka desertam iedzīvotāji ir izvēlējušies veselīgākas alternatīvas. Kamēr par 16% ir samazinājies konditorejas izstrādājumu pieprasījums, trešā populārākā pārtikas produktu kategorija ar 5% pieaugumu ir bijusi svaigi augļi,” komentēja “Maxima Latvija” iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.