Foto: Shutterstock

“L’Oreal” Baltijā ieviesīs jaunus zīmolus 0

Kosmētikas un parfimērijas produktu vairumtirgotājs SIA “L’Oreal Baltic” pagājušajā gadā strādāja ar mazāku aprozījumu nekā 2017. gadā, taču, neskatoties uz to uzņēmuma pelņa pieaugusi, ziņo “Lursoft” Klientu porfeļa monitorings.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Mākslīgais intelekts nosauc 10 pasaules pievilcīgākos vīriešus. Starp tiem – pretrunīgi vērtēts Latvijas politiķis
Kokteilis
“Citreiz pirms koncerta nepieciešams atgādināt ētiku un pieklājības etiķeti” – Madara Raabe vīlusies par koncertā Siguldā pieredzēto
“Zeme tad trīcēs zem šo karu izvērsēju kājām!” Gaišreģis paredz Ukrainas kara uzvaras gadu
Lasīt citas ziņas

2018. gadā SIA “L’Oreal Baltic” neto apgrozījums bija 45,291 miljons eiro, savukārt peļņa bija 4,424 miljoni eiro. Salīdzinot ar 2017. gadu, pērn SIA “L’Oreal Baltic” apgrozījums samazinājās par 1,5%, bet peļņa pieauga par 8,8%. “L’Oreal Baltic” pagājušajā gadā paplašinājis mazumtirdzniecību un atvēris vienu jaunu veikalu Lietuvā, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.

Arī uzņēmuma filiāles Igaunijā un Lietuvā veiksmīgi turpināja darbu. Lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma veidoja ienākumi no parfimērijas un kosmētikas vairumtirdzniecības – tie 2018. gadā bija 45,181 miljons eiro, vēl uzņēmumam bijuši citi saimnieciskās darības ienākumi 110 tūkstošu eiro apmērā.

CITI ŠOBRĪD LASA

SIA “L’Oreal Baltic” vidējais uzņēmumā nodarbināto skaits pērn saruka par astoņiem cilvēkiem – līdz 105 darbiniekiem. Šogad uzņēmums īpašu uzmanību plāno pievērst attīstībai un modernizācijai atbilstoši pārmaiņām Baltijas valstu tirgū un ekonomikā. Lai stiprinātu konkurētspēju, “L’Oreal Baltic” plāno turpināt investēt jaunu zīmolu ieviešanā Baltijas tirgū.

Uzņēmums reģistrēts 2000. gadā, tā pamatapitāls ir 369 850 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir viens no pasaulē lielākajiem kosmētikas un parfimērijas produktu ražotājiem un tirgotājiem, Francijā reģistrētā kompānija “L’OREAL”. Uzņēmums ražo un izplata tādu zīmolus kā “L’Oreal”, “Maybelline”, “Garnier”, “Kerastase”, “Vichy”, “Kiehl’s”, “Clarisonic”, “Biotherm”, “La Roche-Posay”, “Lancôme” un citus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.