Jūrmalas šoseja. Ilustratīvs attēls.
Jūrmalas šoseja. Ilustratīvs attēls.
Foto: Paula Čurkste/LETA

No pirmdienas būtiski satiksmes ierobežojumi Pierīgā – autovadītājiem jārēķinās ar papildu laiku ceļā 0

Pie Krustkalniem, zem Bauskas šosejas ievada Rīgā, sāks būvēt gājēju un velosipēdistu tuneli, tāpēc pirmdien, 4.augustā, visā posmā slēgs labās puses brauktuvi un turpmāk satiksmi organizēs pa vienu joslu katrā virzienā, aģentūru LETA informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Eiropa šokā: Lielbritānijā populārākais jaundzimušo vārds nāk no musulmaņiem
Nepieļauj šo kļūdu! 9 pārtikas produkti, kurus nekādā gadījumā nedrīkst likt saldētavā
Putins draud un sola mieru vienlaikus: Krievija drīz sāks izmantot jaunas superraķetes 3
Lasīt citas ziņas

No pirmdienas, 4.augusta, visā posmā slēgs labās puses brauktuvi virzienā Rīga-Ķekava un satiksmi organizēs pa vienu joslu katrā virzienā. Atļautais braukšanas ātrums posmā, tāpat kā līdz šim, būs 50 kilometri stundā.

LVC aicina autovadītājus sekot norādēm un rēķināties ar papildu laiku ceļam.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat tiks pārbūvēts šosejas posms pie tirdzniecības centra “A7”.

Slēdzot labās puses brauktuvi, pieturvietu “Neilandi” Ķekavas virzienā pārcels par 100 metriem uz Ķekavas pusi, ierīkojot tai paplašinājumu un nodrošinot gājēju piekļuvi. Līdzšinējo gājēju pāreju pie tirdzniecības centra “A7” likvidēs un ierīkos jaunu pāreju pie pārceltās pieturvietas.

Savukārt Rīgas virzienā sabiedriskā transporta pieturu “Neilandi” likvidēs, un tās vietā pasažieriem būs jāizmanto pietura “Krustkalni”.

Tuneļa būvdarbi notiks divos etapos, vispirms slēdzot labās puses, pēc tam kreisās puses virzienā Ķekava-Rīga brauktuvi. Atbilstoši projektam paredzēts izbūvēt monolītu dzelzsbetona konstrukcijas tuneli ar kāpnēm un rampām, kas savienosies ar esošo Ķekavas novada infrastruktūru un Rīgas pilsētas gājēju un velobraucēju infrastruktūru. Tunelis iekšienē būs četrus metrus plats un 2,5 metrus augsts, celiņu klās asfaltbetona segums, tas tiks izbūvēts atbilstoši vides pieejamības prasībām.

Abām brauktuvēm pārbūvēs asfaltbetona segu, abās pusēs izbūvēs gājēju un velosipēdistu celiņus un apgaismojumu. Pārbūvēs autobusu pieturu “Neilandi”, uzstādīs jaunu ceļu aprīkojumu un ieklās horizontālos apzīmējumus.

Darbus veic SIA “Tilts”. Līgumcena autoceļa būvdarbiem ir 1 485 735 eiro, bet tuneļa būvei – 1 961 177 eiro, no tās 85% ir Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda finansējums. Būvuzraudzību nodrošinās SIA “Firma L4”.

Reklāma
Reklāma

Gājēju un velobraucēju tuneļa projekta autors ir SIA “Vektor T”, bet autoceļa pārbūvi projektēja SIA “Projekts EAE”.
Darbi ilgs līdz 2026.gada vasaras beigām.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.