Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Karīna Miezāja

No veikala “Maxima” cenšas izraidīt pircēju, kurš vēlas sazināties latviešu valodā: “Pēc jautājuma, kādēļ runājat krieviski, pārdevēja vērsās pie apsarga” 434

Papildināts ar “Maxima” komentāru plkst.19:52

Reklāma
Reklāma
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 499
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
Lasīt citas ziņas

Viktors sociālajos tīklos dalījies ar kādu stāstu par veikalā “Maxima” piedzīvoto pirms pāris dienām.

Viņš atzīstas, ka ir cilvēks, kurš iestājas par latviešu valodu apkalpošanā, tāpēc piedzīvotā situācija šķitusi patiešām nepatīkama.

CITI ŠOBRĪD LASA

Notikumi risinājušies Valdeķu ielā 10, veikalā “Maxima”.

Vīrietis raksta: “Es kā apmeklētājs, kurš iestājas par latviešu valodu apkalpošanā, tieku sagaidīts ar norādījumiem krieviski. Uz jautājumu, kādēļ runājat krieviski, pārdevēja apsargam: “Дим, выведи его из магазина!” [Tulk: “Dima, izved viņu no veikala!”] Pie pašapkalpošanās termināliem man tiek atslēgts termināls ar dzirdamu: “я ему отключила кассу” [“Es viņam atslēdzu kasi.”] 2 reizes atslēdz.

Kasiere neatbild uz jautājumu, kāda ir veikala adrese, vēlāk uz citiem jautājumiem: “Es ar jums nevēlos runāt.”

Veikala darbinieki rīko linča tiesu klientam, kuršs iebilst pret krievu valodu sabiedriskajā telpā un pieprasa apkalpot bez krievu valodas. Izsaucu policiju, ilgi – ap 1/2h – neieradās, atcēlu izsaukumu.”

Pie šī ieraksta savu komentāru publicējusi arī latviešu valodas aizstāve Liāna Langa: “Šis nav pieņemami! Iesniegumu Tiesībsarga birojam un Tirgotāju asociācijai, cc Maximai, lai kategoriski izbeidz krievelības “bezpridelu” veikalos.”

Viktors komentāros atbildējis, ka iesniegumu iestādēm jau ir iesniedzis.

Situāciju komentē arī “Maxima” pārstāvji: “Izsakām nožēlu par radušos situāciju. Šobrīd skaidrojam notikušā apstākļus. Atsaucība un profesionāla klientu apkalpošana ir viens no būtiskākajiem elementiem, lai nodrošinātu patīkamu iepirkšanās pieredzi.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.