Foto: SIA Orkla Confectionery & Snacks Latvija

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pērn sasniedz rekordapgrozījumu 0

Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotājs “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” 2017. gadā sasniedza lielāko apgrozījumu un peļņu uzņēmuma vēsturē. Uzņēmuma konsolidētais apgrozījums pērn bija 81,1 miljons eiro, kas ir par 3,3 miljoniem eiro vairāk salīdzinājumā ar gadu iepriekš, bet konsolidētā peļņa sasniegusi 3,1 miljonu eiro, sasniedzot pozitīvu rentabilitātes rādītāju pieaugumu.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
“Lai krievi sēž, skatās un trīc, šie ir ievadvārdi!” Ukraina strauji iegūst “muskuļu masu” ballistikā
Kokteilis
Lauvas ir lepni, Dvīņi – aizmāršīgi: kā kura zodiaka zīme audzina savus bērnus
Lasīt citas ziņas

“Esam gandarīti, ka gads aizvadīts ar rekorda izaugsmi, kāpinot gan peļņu, gan apgrozījumu. Pērn turpinājām fokusēties uz ražošanas un darba procesu modernizāciju un pilnveidi, kā arī attīstījām produktu portfeļus, padarot tos konkurētspējīgākus gan lokālajam, gan eksporta tirgiem,” norādīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Pērn “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” attīstībā kopumā investēja trīs miljonus eiro, no kuriem 75% tika novirzīti inovācijām, kapacitātes palielināšanai un darba, pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā viens no ievērojamākajiem jaunumiem zīmolam “Laima” pērn bija vienotas tumšās šokolādes līnijas izveide, kas tagad apvieno visus tumšās šokolādes produktus, palīdzot stiprināt tumšās šokolādes līnijas pozīcijas tirgū. Savukārt par 17,7% pērn pieaudzis pieprasījums pēc “Selga” cepumiem salīdzinājumā ar šo pašu periodu gadu iepriekš, kā arī zīmols audzis krietni straujāk nekā cepumu tirgus kopumā. 2017. gadā “Ādažu Čipsi” uzsāka tirgū piedāvāt astoņus jaunus produktus, no kuriem visi bija starp TOP 10 pieprasītākajiem jaunumiem čipsu kategorijā. 2017. gadā zīmoli “Staburadze” un “Pedro” piedzīvoja vizuālās identitātes un sortimenta pilnveidi, kas padarīja abus zīmolus konkurētspējīgākus.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” turpina fokusēties uz visu zīmolu attīstību un pozīciju stiprināšanu Latvijā un eksporta tirgos, radot arvien jaunus un inovatīvus produktus. Uzņēmums ir spēcīgs inovators un jaunu pārtikas produktu ieviesējs Latvijas tirgū, 2017. gadā laižot klajā vairāk nekā 60 jaunus zīmolu produktus.

Savukārt šogad uzņēmums turpina ieviest ražošanas efektivitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī zīmolu produktu attīstīšanu un produktu sortimenta paplašināšanu. “Mūsu 2018. gada mērķis ir rentablas uzņēmuma izaugsmes veicināšana un tirgus daļas pieaugums vietējā un eksporta tirgos, piedāvājot patērētājiem plašu augstākās kvalitātes saldo un sāļo uzkodu sortimentu,” atzina Didrihsons.

Kā jau ziņots, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” nākamo divu gadu laikā investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās “Laimas” ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā, kas papildina vairāk nekā 20 miljonus eiro, ko pēdējo trīs gadu laikā “Orkla” līdz šim jau ir ieguldījusi saldumu un uzkodu biznesā Latvijā.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”.

“Orkla” ir Oslo biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2017.gadā bija četri miljardi eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.