“Pēc pirmā semestra atklājam divas problēmas, ko nevaram ietekmēt,” par dzīvi skolā stāsta direktors 21

Klātienes mācību procesā mēs labāk protam strādāt, mums ir 50 gadus izstrādātas metodes, kurās skolotājs ir veiksmīgāks, kā arī skolnieks jūtas drošāk,” TV24 raidījumā “Dienas personība par Veltu Puriņu” stāsta Andris Priekulis, Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas direktors.

Ultimāts Eiropai: ASV pieprasa līdz 2027. gadam pārņemt lielāko daļu NATO aizsardzības atbildības 22
Kokteilis
Džilis atkal brīvs: 7 viņa drāmas un dāmas, par kurām biji aizmirsis 3
Saikne ir maģiska! Neviens mājdzīvnieks nespēj mīlēt jūs tā, kā šīs 10 suņu šķirnes
Lasīt citas ziņas

Viņš atklāj, ka tika izskatīti gada rezultāti, izvērtēts pirmais semestris gan metodiskās komisijās, gan katram individuāli veicot šo procesu, un parādījās divas problēmas, ko skolu vadība nevar ietekmēt.

“Pirmais – parādās riska bērnu grupa, kuri pirms pandēmijas bija labi skolēni, bet kaut kādā veidā attālinātās mācīšanas laikā viņiem ir radušies robi izglītībā,” direktors teic.

CITI ŠOBRĪD LASA

Minot iespējamos risinājumus, viņš uzskaita, ka var vadīt konsultācijas, kurās iekavēto bērniem palīdzēt apgūt.

“Otra lieta – mums diemžēl kā nekad parādās ļoti daudz kavējumu. Klātienes kavējumi tieši. Skaidro, ka šobrīd rekomendē, ja bērnam ir iesnas vai klepus, palikt mājās, bet tas nenoliedzami ietekmē kopējo mācību apguvi,” Priekulis atklāj.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.