Pētījumu centrs SKDS un uzņēmums “Reaton” veica pētījuma par mājokļu apdares remontdarbu veikšanas paradumiem Latvijā.
Pētījumu centrs SKDS un uzņēmums “Reaton” veica pētījuma par mājokļu apdares remontdarbu veikšanas paradumiem Latvijā.
Publicitātes foto

Pētījumā noskaidrots, kas apgrūtina mājokļa labiekārtošanu 0

Gandrīz puse jeb 48% Latvijas iedzīvotāju par vislielāko apgrūtinājumu mājokļa remonta materiālu izvēles un iegādes procesā atzīst patērēto laiku un enerģiju, liecina pētījumu centra SKDS un uzņēmuma “Reaton” veiktais pētījums par mājokļu apdares remontdarbu veikšanas paradumiem Latvijā.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas
Pēc iedzīvotāju domām, nepieciešamība orientēties remonta materiālu cenās (39%), kā arī šaubas par apdares materiālu kvalitāti (34%) ir papildu apgrūtinājumi mājokļa labiekārtošanā.

Savukārt 24% aptaujāto papildu grūtības rada apdares materiālu savstarpējā saskaņošana.

CITI ŠOBRĪD LASA

SKDS un “Reaton” pētījuma rezultāti liecina, ka vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju jeb 52% apdares remonta darbus veic retāk nekā reizi piecos gados, savukārt 24% norāda, ka to dara reizi 3–5 gados, tādēļ šim procesam jābūt īpaši pārdomātam un jāatvieglo klienta ikdiena.

“Lai iedzīvotāji laikus spētu izvairīties no paredzamajām grūtībām, “Reaton” iesaka izmēģināt organizēt šo procesu ar jaunā pakalpojuma “Mājokļa saimnieks” palīdzību,” norāda “Reaton” Apdares un interjera departamenta vadītājs Andrejs Jerkins.

Dizainere Agnese Rudzīte norāda, ka interjera, dizainā tāpat kā jebkurā mākslā, ir būtiski pārdomāt vienotu idejas konceptu.

Labiekārtojot mājokli, viņa aicina galvenokārt domāt par vienotu tēlu tam, ko plānots realizēt.

Ērtākam mājokļa labiekārtošanas procesam uzņēmums “Reaton” saviem klientiem izstrādājis jaunu pakalpojumu – “Mājokļa saimnieks”, kas ļauj virtuāli izvēlēties piemērotāko apdares veidu, ātri prognozēt izmaksas, saņemt individuālu konsultāciju un vienuviet pasūtīt remontam nepieciešamos apdares materiālus.

Tādējādi iedzīvotāji var ietaupīt ne tikai laiku, bet arī finanses, turklāt papildus saņemot arī garantētu materiālu kvalitāti un to ērtu piegādi līdz mājoklim.

Nepieciešamību pēc šāda pakalpojuma apstiprina arī veiktā pētījuma rezultāti, kur vairāk nekā 59% aptaujāto iedzīvotāju būtu interese iegādāties jau gatavus apdares materiālu komplektus.

Pašlaik “Reaton” piedāvā apdares materiālu komplektus trīs dažādu cenu kategorijās. Katram komplekta veidam ir piemērota konkrēta cena par kvadrātmetru visa pakalpojuma ietvaros, neveidojoties papildu izmaksām.

Vairāk par “Reaton” pakalpojumu “Mājokļa saimnieks” var uzzināt šeit.

Pētījumu veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS sadarbībā ar uzņēmumu “Reaton”. Pētījums veikts 2019. gada februārī un martā, aptaujājot 1005 respondentus visā Latvijā.

“Reaton” ir viens no lielākajiem Latvijas daudznozaru uzņēmumiem, kas tirgū darbojas vairāk nekā 30 gadu. 2017. gadā konsolidētais uzņēmuma apgrozījums sasniedza 50 miljonus eiro. Peļņa – 630 tūkstošus eiro. 2017. gadā Latvijā samaksāto nodokļu summa bija 9 miljoni 840 tūkstoši eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.