Latvijas Universitātes ēka.
Latvijas Universitātes ēka.
Foto: LETA

Pētījums: Latvijas Universitāte ir visaugstāk vērtētais izglītības zīmols Latvijā 0

Latvijas Universitāte (LU) ir visaugstāk vērtētais izglītības zīmols Latvijā, otrajā vietā ierindojas Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), trešajā – Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), liecina jaunākais pētījums “Meaningful Brands” (“Jēgpilni zīmoli”), kurā izvērtēta pazīstamu zīmolu ietekme uz sabiedrības labklājību.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 lietas, kas vēl nesen katram bija “pa kabatai”, taču tagad ir zelta vērtē
“Cienot pasākuma skatītājus…” Kāpēc Ozols pēkšņi pazuda no Dziesmu un deju svētku noslēguma koncerta Mežaparkā?
Kokteilis
Kāzas vai šķiršanās? 6 zodiaka zīmju pāri, kuru attiecības šomēnes piedzīvos liktenīgu pavērsienu
Lasīt citas ziņas

49% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju min, ka LU pozitīvi ietekmē viņu dzīves kvalitāti, 75% apliecina pieķeršanos šim zīmolam, norādot, ka būtu sarūgtināti, ja tas beigtu pastāvēt.

37% aptaujas dalībnieku apgalvo, ka viņu dzīves kvalitāti paaugstina RSU, un 70% būtu noraizējušies, ja šis zīmols vairs nepastāvētu.

CITI ŠOBRĪD LASA

66% respondentu pauž, ka viņu dzīves kvalitāti uzlabo RTU, un 22% atzīst, ka būtu uztraukušies, ja šī mācību iestāde vairs nepastāvētu.

“Augstskolām salīdzinājumā ar citu jomu zīmoliem vairs nav tik izteikta saikne starp pieķeršanos un dzīves kvalitātes rādītājiem. Tādējādi var secināt, ka pieķeršanās ir lielāka nekā tas, ko cilvēki reāli saņem pretī no šīm mācību iestādēm. Piemēram, 66% uztrauktos, ja Rīgas Tehniskās universitātes zīmola vairs nebūtu, bet tikai 22% atzīst, ka tas pozitīvi ietekmē viņu dzīves kvalitāti,” sacīja pētījuma autoru pārstāvis, Baltijā lielākās komunikāciju grupas “IDEA Group” vadītājs Latvijā Ģirts Ozoliņš.

Šogad pētījumā kopumā apskatīti 262 zīmoli, tostarp 16 kultūras un izglītības iestāžu zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti. Pētījums vienlaikus notika 34 valstīs, tajā piedalījās 300 tūkstoši respondentu.

“Meaningful Brands” ir “IDEA Group” un tās pārstāvētās komunikāciju aģentūru grupas “HAVAS” zīmolu vērtējums, kas pēta un atklāj sakarības starp sabiedrības labklājību un zīmoliem gan biznesa, gan cilvēciskajā līmenī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.