Ekonomika
Bizness

Kādas tendences vērojamas ziņu portālu auditorijas izmaiņās ? TVNET skatījums.0


Matīss Miezis un Māris Naglis
Matīss Miezis un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē TVNET biznesa attīstības vadītājs Matīss Miezis sniedz svaigāko informāciju par to, ko īsti nozīmē “strauji augoša interneta mediju auditorija”, un kāds ir organiskā pieprasījuma pieaugums pēc ziņām kopumā.

Identificēsim vai auditorija izprot nepieciešamību pēc uzticamiem ziņu avotiem un kāds saturs interesē vairāk. Saņemsim šā brīža online reklāmas tirgus tendenču novērtējumu no Matīsa skatpunkta.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

Saistītie raksti
LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Šonakt rēķinus samaksāt neizdosies. Būs traucēta “Smart-ID” darbība
18 stundas
IR
Ilmārs Randers
Ekonomika
Jelgavniekus turpmāk vadās “Liepājas autobusu parks”? Intrigas un strīdi iepirkumos parāda nozares trūkumus
21 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Banku analītiķi: Atlaižot mazāk atalgotos darbiniekus, pieaugs vidējā alga 1
1 diena

Lasītākie

LE
LETA
Latvijā
Premjers Kariņš paziņo, no kā būs atkarīga ierobežojumu mīkstināšana pēc 9.jūnija 1
12 stundas
LE
LETA
Latvijā
Cilvēki tiek sodīti un atstāti bez ienākumiem. Opozīcija kritizē koalīciju 6
8 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Par pārkāpumiem novadu reformas kampaņā soda ierēdni. Ministrs Pūce komentē
6 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Iedzīvotāji pasaka, ko domā par Kučinska solījumiem. Kučinskis atbildi parādā nepaliek 1
9 stundas
LE
LETA
Kultūra
Austrija pašnodarbinātajiem māksliniekiem maksās 1000 eiro ikmēneša pabalstu
5 stundas