Skatītāja dalās nepatīkamā pieredzē par ārsta attieksmi Dobeles slimnīcā. Kā šādā situācijā rīkoties? 55

TV24 raidījuma “Uz līnijas” skatītāja dalās ar nepatīkamu pieredzi Dobeles slimnīcā, kur, pēc viņas sacītā, Terapijas nodaļas vadītājs izturējies rupji gan pret pacientu, gan pret pacienta tuviniekiem.

Reklāma
Reklāma
“Baisi izkāmējusi, pārgurusi, nošņurkusi nelaimes čupiņa!” mammas dalās pieredzē, kādā stāvoklī bērni atbraukuši no Dziesmu svētkiem 163
Kokteilis
Burvīgi pēc dabas! Tie, kas dzimuši šajos datumos, viegli iegūst to, ko vēlas
Veselam
Centies zaudēt svaru, bet nesanāk? Iespējams, tavam organismam trūkst šo 6 vitamīnu, kas var būtiski ietekmēt vielmaiņas darbību
Lasīt citas ziņas

“Ja kāds aizbrauc runāt par sava tuvinieka veselību, viņš dzen ārā no sava kabineta un rupji izturas. Tas ir neprofesionāli!” stāsta skatītāja.

Radušos situāciju komentē Veselības ministrijas Veselības aprūpes departamenta direktore Sanita Janka.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pirmkārt, tas ir attieksmes jautājums – neprofesionāla attieksme. Bet visas slimnīcas pamazām ievieš PREM sistēmu, kas novērtē, kā pacients ir juties slimnīcā. Tad, kad aizpilda šo anketu, un izvērtējot visus šos datus, slimnīcai ir jāizvērtē, kas tad ir jāuzlabo. Viena lieta ir novērtēt ārstniecības kvalitāti, bet šī ir pacienta pieredze,” stāsta Veselības aprūpes departamenta direktore.

Sanita Janka uzsver, ka šāda attieksme pret pacientu nav pieļaujama. Šādos gadījumos jāvēršas vispirms pie slimnīcas administrācijas, kurai pirmajai būtu jāreaģē uz radušos situāciju, un pēc tam var vērsties pie Veselības inspekcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.