Publicitātes foto

Šoruden Piņķos pabeigs Baltijā lielākā atlaižu veikalu kompleksa būvniecību 0

“VIA JURMALA Outlet Village” atlaižu veikalu komplekss jeb “outlet” tiek būvēts uz šosejas starp Rīgu un Jūrmalu, Pinķu apkārtnē. Tā platība pirmajā posmā ir 15 tūkstoši m². 2020.gadā tiks atvērti aptuveni 70 veikali, vairākas kafejnīcas un restorāni, kā arī bērnu pilsētiņa.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba”
Lasīt citas ziņas

Autleta ciemats ir vispārēji atzīts mazumtirdzniecības centra formāts, kas specializējas zīmolu apģērbu, apavu un aksesuāru pārdošanā ar ievērojamām atlaidēm. Šādos centros parasti tiek pārdotas iepriekšējās sezonas preču paliekas un kolekcijas, kas īpaši pielāgotas autleta tirdzniecībai. Minimālā atlaide šādos centros ir 30%, bet var sasniegt 50% un pat 70%, salīdzinot ar parastajiem veikaliem.

Pirmā reģionā “VIA JURMALA Outlet Village” autleta centra būvniecības ietvaros tiks uzstādīta reklāmas iekārta. 380 metru garumā, 3,2 metru augstumā – tie ir iespaidīgi izmēri aizsargsienai, kas atdala autleta centru no šosejas Rīga-Jūrmala.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ideja “atdzīvināt” ar reklāmu aizsargmūri gar šoseju pieder projekta galvenajam arhitektam Andrim Bērziņam. Pēc arhitekta domām, gadījums ir unikāls.

“Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespējas izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, kas gadā ved 13 miljonus automašīnu! Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā. Bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecu metru melnu “Puma” kaķi vai ļoti pazīstamo “LEVI’S” logotipu, kura platība ir 18 kvadrātmetri. Mēneša laikā šosejas “pastāvīgie apmeklētāji” varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus, kas rotā reklāmas sienu.”

Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā, reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Un ne tikai dienas laikā – ir izstrādāta īpaša vieda apgaismojuma sistēma, kura ir īpaši efektīva tumsā.

Pēc Lielbritānijas konsultāciju aģentūras FSP datiem, 2017.gadā lielo Eiropas tirdzniecības centru kopējais apgrozījums sasniedza 16,4 miljardus eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.