STOPkadri: Rīgas Zoo jauna identitāte par 140 tūkstošiem eiro – tas mums bija visvairāk vajadzīgs 107

Atklāts jauns zooloģiskā dārza zīmols, kas mudinot apmeklētājus atklāt kopīgo atšķirīgajā, savienojot ikkatru pasaules dzīvību kopīgā stāstā. Vizuālās identitātes atjaunināšana esot solis pretī pozitīvām pārmaiņām, akcentējot zooloģiskā dārza pamatvērtības – apmeklētāju izglītošanu un sugu saglabāšanu. “Ja kādreiz zoodārzs bija dzīvnieku izstāde, tad tagad tā uzdevumi ir daudz plašāki – izglītot, aizsargāt sugas, pētīt, lai izzinātu, un rūpēties par bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu,” skaidro uzņēmuma valdes locekle Anete Bilzēna.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 45
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

“Es vairākus gadu desmitus, apmeklējot Rīgas Zooloģisko dārzu, domāju, kāpēc viņi nemaina savu identitāti?” TV24 raidījumā “STOPkadri” ironizē žurnālists Armands Puče.

“Nu kāda identitāte varētu būt?” viņš jautā. “Piemēram, novākt žogus pērtiķu būriem,” viņš smejas. Taču tas nav stāsts par neko praktisku, stāsts ir par kaut ko gaisīgu, viņš norāda.

CITI ŠOBRĪD LASA

Apskatot jauno zīmolu, rodas jautājums: “Kas tie par pleķiem?” “Z” burts ir skaidrs, to nevajadzētu kara apstākļos pieminēt, viņš uzsver, taču jāprāto, kas ir domāts ar tiem pleķiem blakus “Z” burtam. Tas varētu būt zemesrieksts, lauvas kaka, pērtiķu būra atslēgas caurums, pakritis sniegavīrs jūnija vidū vai Rīgas mēra pēdas nospiedums.

Kas to visu izgudro? To izgudro cilvēki. Tas izmaksājis nieka 139 999, 99 eiro, viņš norāda.

Rīgas Zooloģiskajam dārzam tagad ir jauna  identitāte, tas mums bija visvairāk vajadzīgs… secina A.Puče.

Rīgas Zooloģiskā dārza jaunā vizuālā identitāte

Jaunais Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza logo simbolizējot šūnu dalīšanos, aģentūru LETA informēja zooloģiskā dārza Mārketinga un komunikācijas nodaļa.

Jaunā logotipa galvenais elements ir šūnu dalīšanās attēlojums. Šūna, kas pamatā ne vien katram dzīvniekam un augam, bet arī cilvēkiem, ir sākums dzīvībai un arī aicinājumam atrast kopīgo sevī un katrā zooloģiskā dārza iemītniekā.

Uzņēmumā atgādina, ka Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs uzstādījis ambiciozus mērķus vairāk nekā 10 nākamajiem gadiem. Īstenojot attīstības plānu līdz 2035.gadam, zooloģiskais dārzs taps par mūsdienīgu četru sezonu bioparku. Drīzumā sāksies pirmās zonas – “Himalaju” – projektēšana.

LETA jau ziņoja, ka Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza vizuālās identitātes izstrāde izmaksājusi līdz 40 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. SIA “Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs” bija izsludinājusi konkursu par Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza vizuālās identitātes izstrādi.

Konkursa mērķis bija jauna un mūsdienīga zooloģiskā dārza zīmola dizaina koncepcijas piedāvājuma izveide. Turpmākajā stratēģiskās attīstības plānošanas periodā plānots mērķtiecīgs zīmola izstrādes un ieviešanas darbs, padarot vizuālo komunikāciju mūsdienīgāku un konsekventāku atbilstoši “Masterplāna 2035” ietvaram.

Konkursa balvu fonds bija 3000 eiro. Konkursā piedalījās desmit dalībnieki. Lielāko naudas balvu 1500 eiro apmērā saņēma SIA “McCANN Rīga“, otru balvu 1000 eiro apmērā piešķīra SIA “Aģentūra Raugs”, bet trešo godalgu 500 eiro vērtībā saņēma SIA “Havas Creative”.

Reklāma
Reklāma

Šie uzņēmumi tika uzaicināti piedalīties sarunu procedūrā, kuras gaitā pieņemts lēmums līguma slēgšanas tiesības piešķirt SIA “Havas Creative”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.