Ekonomika
Bizness

Tirdzniecības centrā “Origo” durvis vērs jaunais “Fissman” trauku veikals0


Durvis vērs jaunais trauku un virtuves piederumu ražotāja “Fissman” veikals.
Durvis vērs jaunais trauku un virtuves piederumu ražotāja “Fissman” veikals.
Publicitātes foto

Mobilās aplikācijas izstrāde un jauns veikals, tāda ir virtuves trauku un piederumu ražotāja “Fissman” krīzes ‘bagāža’, portālam LA.LV stāsta “Fissman” Latvijas pārstāvniecības direktore Kristīne Ginķo.

Savu jau piekto 110 kvadrātmetru plašo veikalu Latvijā ražotājs atver, otrdien, 2.jūnijā tirdzniecības centrā “Origo”.

Kā stāsta Ginķo, piektā veikala atvēršana uzņēmumam bija plānots solis, kuru vīrusa Covid-19 krīze par diviem mēnešiem piebremzēja, savukārt mobilās lietotnes izstrādi, tieši pretēji – krīzes situācija ir stimulējusi.

“Telpu nomas līgums ar “Origo” tika plānots jau pusgadu iepriekš. Katra jauna veikala atvēršana nozīmē investīcijas, kurām mēs gatavojamies laicīgi. Jaunatvērtā veikala izveidē investēti ap 95 tūkstošiem eiro un tas ir šobrīd plašākais zīmola veikals Latvijā,” stāsta “Fissman” vadītāja.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā “Origo” tiks atklāts 2.jūnijā, kurā būs pārstāvētas vairāk nekā 2 tūkstoši preču vienības.

Jaunais trauku ražotāja "Fissman" veikals

“Joprojām pati populārākā prece ir pannas, bet esam novērojuši, ka krīze ir būtiski mainījusi pircēju paradumus, proti, tagad pērk vairāk dārgākās preces, izvēlas rūpīgāk un meklē kvalitāti.

Jūtams, ka iedzīvotāji vairāk gatavo mājās, jo audzis pieprasījums pēc piederumiem cepšanai. Aksesuāriem, kā arī virtuves nažiem.

Šajā pavasarī daudz vairāk tiek pirkti arī termosi un ūdens pudeles. Interesants novērojums, uzkrītoši pieaudzis ir pircēju – vīriešu skaits,” stāsta zīmola vadītāja Latvijā.

Tāpat uzņēmums ir novērojis, ka pēdējo divu mēnešu laikā ir dubultojusies interneta veikala aktivitāte.

“Interneta veikals ar preču piegādi līdz durvīm un tagad arī mobilā lietotne ir mūsu ‘krīzes mācības’. Jaunizstrādātajai mobilajai aplikācijai FISSMAN LV ir iespēja izvēlēties gan latviešu, gan krievu valodu un tā ir piemērota gan iOS, gan Android sistēmām.

Pastāvīgie pircēji novērtē gan lojalitātes programmu, kas sniedz tūlītēju 30% atlaidi, gan iespēju uzkrāt punktus par pirkumiem. Iepirkšanās mobilajā telefonā šo visu ērti un vienkopus piedāvā,” uzsver “Fissman” Latvijas biroja vadītāja.

Saistītie raksti

Jaunatvērtā veikala apmeklētāji būs pirmie, kas varēs novērtēt mobilo tehnoloģiju jaunumu – atrodoties veikalā noskanēt interesējošas preces kodu, izmantojot mobilo aplikāciju, un lietotnē iegūt uzreiz visu saistošo informāciju par konkrēto preci.

Latvijas tirgū virtuves trauku un piederumu ražotājs “Fissman” ienāca pirms trīs gadiem.

Zīmols ir pārstāvēts Eiropā, Austrumeiropā, Vidusaustrumos un Āzijā. Kopā pasaulē šobrīd ir ap 400 “Fissman” veikalu. Latvijā “Fissman” veikali ir tirdzniecības centros “Alfa”, “Domina”, “Damme”, “Mols” un tagad arī “Origo”.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Uz Liepāju atkal var aizlidot ar lidmašīnu
1 diena
AJ
Atis Jansons
Ekonomika
Satiksmes sodi – jūlija jaunumi. Vai lielāki maksājumi dos efektu, ja nav nodrošināta soda neizbēgamība? 1
2 dienas
OZ
Olafs Zvejnieks
Ekonomika
Vērtēs ideju par tīmekļa vietņu slēgšanu
2 dienas

Lasītākie

IK
Ilze Kalve
Pasaulē
Slēgta “latviešu pilsēta” Lestera. Tautieši Anglijā pastāsta, kāda ir situācija uz vietas slēgtajā pilsētā
6 stundas
AD
Artis Drēziņš
Latvijā
Par no zemes izraktu 1938.gada “Iž” bisi četri mēneši cietumā 1
7 stundas
EL
Egils Līcītis
Latvijā
Egils Līcītis: Valsts, mazākais, izturējusies netaktiski, lai neteiktu sadistiski, pret nabadzīgiem cilvēkiem
6 stundas
AD
Artis Drēziņš
Latvijā
Filmu cienīgas intrigas Latvijā – par bandītiem, kuri spridzināja cilvēkus, bēga uz Krieviju un meloja policijas labā
19 stundas
LE
LETA
Veselam
Pēdējo divu nedēļu laikā Latvijā reģistrētas 11 ar Covid-19 inficētas personas, kas iebraukušas no Krievijas
5 stundas