Publicitātes foto

Tirdzniecības centrā “Origo” durvis vērs jaunais “Fissman” trauku veikals 0

Mobilās aplikācijas izstrāde un jauns veikals, tāda ir virtuves trauku un piederumu ražotāja “Fissman” krīzes ‘bagāža’, portālam LA.LV stāsta “Fissman” Latvijas pārstāvniecības direktore Kristīne Ginķo.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 183
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Savu jau piekto 110 kvadrātmetru plašo veikalu Latvijā ražotājs atver, otrdien, 2.jūnijā tirdzniecības centrā “Origo”.

Kā stāsta Ginķo, piektā veikala atvēršana uzņēmumam bija plānots solis, kuru vīrusa Covid-19 krīze par diviem mēnešiem piebremzēja, savukārt mobilās lietotnes izstrādi, tieši pretēji – krīzes situācija ir stimulējusi.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Telpu nomas līgums ar “Origo” tika plānots jau pusgadu iepriekš. Katra jauna veikala atvēršana nozīmē investīcijas, kurām mēs gatavojamies laicīgi. Jaunatvērtā veikala izveidē investēti ap 95 tūkstošiem eiro un tas ir šobrīd plašākais zīmola veikals Latvijā,” stāsta “Fissman” vadītāja.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā “Origo” tiks atklāts 2.jūnijā, kurā būs pārstāvētas vairāk nekā 2 tūkstoši preču vienības.

Jaunais trauku ražotāja "Fissman" veikals

“Joprojām pati populārākā prece ir pannas, bet esam novērojuši, ka krīze ir būtiski mainījusi pircēju paradumus, proti, tagad pērk vairāk dārgākās preces, izvēlas rūpīgāk un meklē kvalitāti.

Jūtams, ka iedzīvotāji vairāk gatavo mājās, jo audzis pieprasījums pēc piederumiem cepšanai. Aksesuāriem, kā arī virtuves nažiem.

Šajā pavasarī daudz vairāk tiek pirkti arī termosi un ūdens pudeles. Interesants novērojums, uzkrītoši pieaudzis ir pircēju – vīriešu skaits,” stāsta zīmola vadītāja Latvijā.

Tāpat uzņēmums ir novērojis, ka pēdējo divu mēnešu laikā ir dubultojusies interneta veikala aktivitāte.

“Interneta veikals ar preču piegādi līdz durvīm un tagad arī mobilā lietotne ir mūsu ‘krīzes mācības’. Jaunizstrādātajai mobilajai aplikācijai FISSMAN LV ir iespēja izvēlēties gan latviešu, gan krievu valodu un tā ir piemērota gan iOS, gan Android sistēmām.

Pastāvīgie pircēji novērtē gan lojalitātes programmu, kas sniedz tūlītēju 30% atlaidi, gan iespēju uzkrāt punktus par pirkumiem. Iepirkšanās mobilajā telefonā šo visu ērti un vienkopus piedāvā,” uzsver “Fissman” Latvijas biroja vadītāja.

Reklāma
Reklāma

Jaunatvērtā veikala apmeklētāji būs pirmie, kas varēs novērtēt mobilo tehnoloģiju jaunumu – atrodoties veikalā noskanēt interesējošas preces kodu, izmantojot mobilo aplikāciju, un lietotnē iegūt uzreiz visu saistošo informāciju par konkrēto preci.

Latvijas tirgū virtuves trauku un piederumu ražotājs “Fissman” ienāca pirms trīs gadiem.

Zīmols ir pārstāvēts Eiropā, Austrumeiropā, Vidusaustrumos un Āzijā. Kopā pasaulē šobrīd ir ap 400 “Fissman” veikalu. Latvijā “Fissman” veikali ir tirdzniecības centros “Alfa”, “Domina”, “Damme”, “Mols” un tagad arī “Origo”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.