Foto: AFP/SCANPIX/LETA

“Vai policistu drīkst laist iekšā, ja salonā jau ir noteiktais cilvēku skaits?” Policija “apciemo” frizētavas 7

Policija, veicot friziera pakalpojumu sniedzēju uzraudzību, ir saprotoši un korekti, atzina vairāku frizētavu pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 3
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
Lasīt citas ziņas

Policija jau pirmdien veikusi pārbaudes Siguldas skaistumkopšanas salonā “Elfrisa”, savukārt Rīgas salons “Šarmante” tika pārbaudīts gan pirmdien, gan otrdien. Abu skaistumkopšanas salonu vadītājas uzslavēja policistu darbu un norādīja, ka pārbaudes tika veiktas korekti.

“Visiem ir savi darbi. Mūsu darbs ir izpildīt noteikumus, policistu darbs ir tos pārbaudīt. Savā vārdā varu arī lūgt kolēģus būt saprotošiem un iecietīgiem,” pauda salona “Šarmante” vadītāja Agita Priedoliņa.
CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt kā norādīja friziersalona “Elfrisa” vadītāja Ilvija Ziemele, nav skaidrs, vai pārbaužu veicēji drīkst ienākt salona telpās, ja tajās jau atrodas maksimālais atļautais cilvēku skaits.

“Es nesaprotu, vai es policistu drīkstu laist iekšā, ja salonā jau ir nosacītais cilvēku skaits. Vai es viņu varu atstāt, gaidot aiz durvīm?” jautāja frizētavas vadītāja.

Ziemele gan atzina, ka daudzi klienti neseko līdzi visām epidemioloģiskajām prasībām. “Mēs, jau veicot pierakstu, pasakām, ka jāierodas medicīniskajā maskā, bet vēl joprojām klienti nāk bez medicīniskajām maskām. Mēs uzreiz tās dodam,” sacīja Ziemele.

Friziersalonu pārstāvji norādīja, ka klientu pieprasījums pēc friziera pakalpojumiem ir liels.

“Administrators pirmajā dienā neatgāja no telefona. Tagad jau klienti ir nedaudz nomierinājušies un daudzi saprot, ka ir rinda,” stāstīja Ziemele.

“Klienti zvana ļoti daudz. Jāsaka, ka diezgan uzvilkti. Tie, kas nav mūsu salona klienti, grib pierakstīties jau tagad vai rīt. Viņi nesaprot, ka dažus pierakstus varam piedāvāt tikai pēc četrām dienām. Viņus tas neapmierina,” stāstīja Priedoliņa.

Savukārt, kā izcēla skaistumkopšanas salona “Bbbinnija” īpašniece Binnija Ārberga, vislielākais izaicinājums frizieriem starp pašreizējajiem nosacījumiem ir darbs ar cimdiem.

“Pirmkārt, tas ir sāpīgi klientam, jo cimdi nav slīdīgi kā pirksti. Otrkārt, griezuma kvalitāte ļoti zūd. Tā ir lieta, kas steidzamā kārtā ir jāregulē. Viss pārējais ir izpildāms, pat vajadzīgs un vēlams,” sacīja Ārberga.

Jau ziņots, ka no pirmdienas, 1.marta, atļauts sniegt friziera, manikīra un podologa pakalpojumus, ievērojot epidemioloģiskos nosacījumus Covid-19 ierobežošanai. Pakalpojumu sniedzēju uzraudzību veic Veselības inspekcija sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru Valsts policiju un pašvaldības policiju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.