Publicitātes foto
Publicitātes foto
Publicitātes foto

Zīmolu “Pedro” papildina bagātīgas graudu un skandināvu sviestmaizītes 0

Latvijā vadošais saldumu un sāļo uzkodu ražotājs “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investējis 20 000 eiro zīmola “Pedro” jauna sortimenta radīšanā un vizuālās identitātes maiņā, portālu laukos.lv informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Reklāma
Reklāma
Satelītattēlos paveras nelāga aina: Krievija koncentrē karaspēku vien 56 kilometrus no NATO robežas
Veselam
11 drošas pazīmes, ka ar jūsu veselību viss ir kārtībā
Putins klusē – Tramps gatavojas: kas draud Krievijai, ja tā atteiksies no pamiera?
Lasīt citas ziņas

Jauno “Pedro” produktu klāstu veido graudu, skandināvu un klasiskās maizītes ar jogurta un krēmsieru mērcēm, grilētiem dārzeņiem, vistas un liellopa gaļu, šķiņķi un mocarella sieru. Papildus tam “Pedro” produktu klāstu papildinājuši tādi jaunumi kā bagetes, panini, burgeri un salāti.

Kā akcentē uzņēmumā, visa zīmola “Pedro” produkcija ražota no augstākās kvalitātes, vietējās izcelsmes izejvielām, bez garšas un smaržas pastiprinātājiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Zīmols “Pedro” Latvijas tirgū sevi pieteica pirms vairāk nekā 20 gadiem, ražojot gatavās picas. Šodien “Pedro” paplašina darbību, kļūstot vēl konkurētspējīgāks un piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem daudzveidīgas gatavās maltītes, kas ražotas no vietējām, augstākās kvalitātes izejvielām. Šis ir nozīmīgs solis “Pedro” attīstībā,” sacīja uzņēmuma pārstāve.

Kā jau ziņots iepriekš, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” šogad investēja pusmiljonu eiro jauno ražošanas telpu izveidei un procesu modernizēšanai zīmola “Pedro” gatavo maltīšu, kā arī privāto preču zīmju produktu izgatavošanai. Jaunās “Pedro” ražošanas telpas atrodas vēsturiskajā “Staburadze” ražotnē Artilērijas ielā.

“Pedro” produkciju var iegādāties lielākajos tirdzniecības tīklos “Rimi”, “Maxima”, “Narvesen”, degvielas uzpildes stacijās un citās mazumtirdzniecības vietās visā Latvijā. Papildus tam “Pedro” ražo arī gatavās maltītes privātajiem preču zīmoliem pēc pasūtījuma.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Old Town bakery”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.