×
Mobilā versija
Brīdinājums -8.6°C
Haralds, Almants
Piektdiena, 23. februāris, 2018
8. janvāris, 2018
Drukāt

18 zelta noteikumi, kas ļaus tev pašam izdziedināt sevi (4)

Foto - FotoliaFoto - Fotolia

Šī noteikumu sistēma dziedina slimību jebkurā stadijā un ir piemērota jebkuram cilvēkam.

Tu pats iedarbini visus dziedināšanas procesus. Tu neesi atkarīgs ne no viena un nevienam nemaksā.

Visi dziedināšanas spēki jau ir tevī, un tu tos vienkārši aktivizē ar šiem 18 noteikumiem.

1. Izdzer 0,5 litrus ūdens vienā reizē – no rīta, pusdienlaikā un vakarā. Ūdenim jābūt tīram, nostādinātam. Brīdī, kad tu dzer, saki sev: “Es esmu vesels, es dziedinos!”

2. Maini savu elpošanu. Sāc veikt izelpu, kas ir divas, trīs reizes garāka par ieelpu. Elpo lēnāk, vienmērīgi un brīvi, ar iekšēja prieka sajūtu. Visas dienas garumā atceries par savu elpošanu un padari to atkal pareizu.

3. Izveido savu dziedināšanas vārdu sarakstu – tie ir apgalvojumi, kas jāatkārto katru dienu bieži un daudz reižu. Piemēram: “Es dziedinos! Dziedināšanas enerģija ienāk manī, atveseļojot manu ķermeni. Es esmu atvērts šai dziedināšanas enerģijas plūsmai. Manas aknas (galva, niere…) kļūst vesela”.

4. Sāc veikt pašmasāžu. Vienkārši saberzē sausu kailu ķermeni ar rokām tur, kur vari aizsniegt. Īpaša uzmanība jāpievērš pēdām, krūtīm, galvai un kaklam, kā arī slimā orgāna apvidum.

5. Veic nelielu ieelpu. Aizspied ar pirkstiem muti un degunu. Pēc kāda laika parādīsies pirmā vēlēšanās ieelpot – daudz reižu saki ļoti apzināti par sevi frāzi: “Es gribu dzīvot!” Tad atlaid rokas. Atelpojies un atkārto vingrinājumu vēlreiz. Tas dos tavam ķermenim (smadzenēm) ļoti spēcīgu impulsu. Tāpēc, ka ļoti bieži bīstamas slimības piemeklē cilvēku tieši dēļ neapzinātas vēlmes mirt.

6. Ej gulēt plkst. 22.00. Celies agri – plkst.5.00. Pirms aizmigšanas saki par sevi: “Tagad es dodos uz dziedināšanas valsti, kur man palīdzēs izdziedināties”. Pusdienlaikā noteikti paguli vienu stundu.

7. Pilnībā atslēdz no sevis kanālus, pa kuriem var ienākt jebkāda negatīva informācija. Domā tikai par labo. Skaties komēdijas un smieklīgus raidījumus. Neveic nekādu sarežģītu darbu, tikai kaut ko patīkamu, nenogurdinošu.

8. Klausies mierīgu atslābinošu mūziku vakarā, kā arī priecīgu ritmisku mūziku. Dienā var klausīties mūziku skaļāk. Vēlams dejot, vienkārši tāpat, sevis dēļ, kā arī dziedāt līdzi.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Profesors Danilāns par tēju, kafiju, pārmērīgu ūdens dzeršanu, badošanos gan saka ko citu – “pupu mizas” ! Šoreiz vairāk paļaušos uz viņu.
    Par mežu, pašmasāzu var piekrist – vispāratzīts fakts.
    Tagad modē “pozitīvā” domāšana. Krītam galējībā, kurā ar šādu domāšanu var attaisnot pat nelietību.
    Vajadzētu domāt REĀLI- sliktais jānosoda, labais – jāuzslavē.

  2. Ārstējies pie ārstiem un dziedini sevi. Jāmaina domāšanu, jāpiedod, nevis kā seriālos – “es nekad nepiedošu”. Skumji, ja slimot sācis cilvēks negrib mainīt domāšanu, savus paradumus. Sieviete ar veselības problēmām no Rīgas aizbrauca uz laukiem. Tiesa, ar radu atbalstu, un dzīva ir joprojām, vairāk kā 20 gadi.

  3. 18 zelta noteikumi, jeb vieglā pretvēža profilakse, es teiktu. Vīpsnājat, …tas labi – veselīgi ! Patiesībā tā ir normāla dzīvesveida vienkāršā programma no kuras mūsu vairākums, laika gaitā, vairāk vai mazāk apzināti esam novērsušies. Pieņemot šo dzīves ritmu par normu ikdienā Jūs tiešām varat gan noturēt labā tonusā līdzšinējo ķermeņa veselības stāvokli, gan uzlabot to.

    • Kas ir tas ir, miroņi ar vēzi neslimo. Vispār ne ar ko neslimo. Tāpēc, tā vietā, lai kopā ar ārstu vai ārstiem izlemtu, kā vispareizāk cīnītos/sadzīvotu ar slimību, vajag nolīst tālu kaktā, ka tikai dzer ūdeni, badojies un klīsti pa mežu.

Draugiem Facebook Twitter Google+