Mobilā versija
+0.2°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
3. septembris, 2013
Drukāt

Ēģiptē tiesa slēdz četrus televīzijas kanālus, tostarp “Al Jazeera”

LETA/AFPLETA/AFP

Kairas tiesa otrdien deva rīkojumu slēgt četrus televīzijas kanālus, tostarp “Al Jazeera Mubasher Misr” un islāmistu kustībai “Musulmaņu brālība” piederošo “Ahrar 25”.

 

Ar tiesas lēmumu tiek slēgti arī islāmistu televīzijas kanāli “Al Yarmuk” un “Al Quds”.

Lēmums par televīzijas kanālu slēgšanu pieņemts dienu pēc tam, kad tika dots rīkojums slēgt kanālu”Al Hafez” saistībā ar apsūdzībām par naida kurināšanu pret koptu kristiešiem un “nacionālās vienotības graušanu”.

“Ahrar 25” bija vairāku citu islāmistu televīzijas kanālu vidū, kas pārstāja raidīt pēc tam, kad 3.jūlijā armija no amata atcēla pirms gada ievēlēto prezidentu Mohamedu Mursi.

Lēmums par “Al Jazeera Mubasher Misr” slēgšanu pieņemts divas dienas pēc tam, kad Ēģiptes varas iestādes izraidīja no valsts trīs ārvalstu žurnālistus, kas kā ārštata darbinieki strādāja Katarā bāzētās raidsabiedrības “Al Jazeera” angļu valodā raidošajā kanālā.

Ēģiptes varas iestādes apsūdzēja “Al Jazeera Mubasher Misr” par neobjektivitāti tās vēstījumā par Mursi gāšanu no amata.

Televīzijas kanāls iepriekš sūdzējās, ka Ēģiptes drošības spēki ir veikuši kratīšanu tā birojos Kairā un konfiscējušas aprīkojumu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+