Publicitātes foto

Eksotisks “Opel” 0

Viens no šā gada “Opel” jaunumiem ir vidējās klases kabriolets “Cascada” ar četrām pilnvērtīgām sēdvietām un nolaižamu auduma jumtu.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Lai gan pasaulē pieprasījums pēc mašīnām ar noņemamu jumtu ir visai stabils un pat nedaudz pieaug, var diezgan droši apgalvot, ka Latvijā “Cascada”, tāpat kā jebkurš cits šāda tipa automobilis, būs pieskaitāms auto eksotikai. Praktiskais latvietis priekšroku dod pamatīgiem braucamrīkiem – jauno automobiļu tirgus statistikā kabrioleti ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai gan “Opel Cascada” izskatās kā uz kompaktklases modeļa “Astra” bāzes būvēts auto, ražotāji uzsver, ka tas ir vidējās klases kabriolets, kura konstrukcijā ir elementi gan no “Astra”, gan “Insignia”. Kabrioletu tirgū “Cascada” ieņem nišu, kurai, no vienas puses, ir kompaktie modeļi, bet, no otras puses, dārgākie premium zīmolu kabrioleti. “Cascada” tiešām izskatās visnotaļ solīdi, vienīgi tos dažus potenciālos pašmāju pircējus varētu atbaidīt “Opel” zīmola demokrātiskums. Atšķirībā no pēdējos gados tik iecienītās saliekamā cietā jumta konstrukcijas “Opel” inženieri palikuši uzticīgi klasiskajam kabrioleta jumtam no auduma. Šādam risinājumam ir savi plusi un mīnusi. Protams, saliekamais metāla jumts ir izturīgāks un stingrāks, taču tas ir arī smagāks un salocītā veidā aizņem vairāk vietas bagāžniekā. Turklāt auduma jumts uzskatāmāk demonstrē piederību kabrioletu ciltij, turpretī cietais jumts mašīnu vizuāli padara līdzīgu parastam sedanam. Šeit vietā piebilst, ka arī tā sauktā mīkstā jumta audums ir pārcietis dažādus uzlabojumus. Jumta materiāls ir īpaši veidots no vairākiem slāņiem, kas nodrošina lielāku izturību, kā arī augstāku temperatūras un skaņas izolāciju. Jumta nolaišanai nepieciešams nospiest tikai podziņu viduskonsolē, un pēc 17 sekundēm auduma jumts salocītā veidā atradīsies bagāžniekā. Turklāt šo operāciju var veikt arī kustībā, braucot ar ātrumu līdz 50 kmh. Automātiskā jumta uzlikšana ir tikpat vienkārša. Starp citu, jumta audums var būt ne tikai melns, bet arī sarkans vai brūns. 


No priekšā sēdošo pozīcijām tas ir praktiski tāds pats auto kā “Astra” ar komfortablajām, ergonomiskajām sēdvietām un kvalitatīvi nostrādāto priekšējo paneli. Protams, aizmugurē nav tikpat daudz vietas kā hečbekā, tomēr divi pasažieri otrās rindas sēdekļos var iekārtoties tīri pieņemami.

“Opel Cascada” piee-jams ar 1,4 litru (140 ZS) benzīna turbomotoru vai jauno 1,6 litru SIDI (170 ZS) benzīna turbomotoru ar tiešo degvielas ie-
smidzināšanu. Tāpat ir arī divlitru turbodīzelis ar 165 vai 195 zirgspēkiem. Automobiļa sākuma cena ir 22 197 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.