«LA» – pirmajā vietā 0

“Latvijas Pastā” 2012. gada preses abonēšanas kampaņas laikā nākamajam gadam noformēti vairāk nekā 464 000 preses izdevumu abonementu, kas, salīdzinot ar abonēšanas kampaņas rezultātiem pērn, ir par 4% vairāk, informē pasta pārstāve Agija Tērauda.


Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

“Pieaugošais abonementu skaits, visticamāk, norāda uz stabilizēšanās tendencēm abonēšanas jomā un apliecina, ka aizvien vairāk iedzīvotāju par izdevīgāku uzskata laikrakstu un žurnālu saņemšanu savās pastkastītēs, nevis to iegādi tirdzniecības vietās,” klāsta Tērauda.

Kopumā visā Latvijā 2012. gadam noformēti 464 589 preses izdevumu abonementi. Par 25% pieaudzis to abonentu skaits, kas abonementu noformējuši visiem 12 gada mēnešiem, savukārt par 12% palielinājies “Latvijas Pasta” interneta mājaslapā “www.pasts.lv”, kā arī pa informatīvajiem tālruņiem abonēto izdevumu skaits.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Gadam noslēdzoties, mani priecē divas lietas – pozitīvie abonēšanas kampaņas rezultāti un iedzīvotāju pieaugošā vēlme saņemt laikrakstus un žurnālus savās pastkastītēs. Šie rezultāti liecina, ka “Latvijas Pastam” 2012. gads iesāksies darbīgi, jo piegādāsim klientiem lielāku preses izdevumu apjomu,” norāda “Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Aigars Vītols. “Latvijas Pasts” uzskata, ka abonēšanas kampaņas pozitīvos rezultātus ietekmējusi gan preses piegādes izmaksu saglabāšana iepriekšējā līmenī, gan pasta ieviestie klientu apkalpošanas uzlabojumi, piemēram, abonementa noformēšana adresātiem ārvalstīs un izdevumu abonēšana par speciālām cenām “Latvijas Pasta” interneta vietnē.

 

Uzziņa

“Latvijas Pastā” visvairāk abonētie laikraksti

1. “Latvijas Avīze”.

2. Komplekts “”Latvijas Avīze” plus “Mājas Viesis””.

3. “MK-Latvija”.

 

Abonēšanas aktivitāte

* Augstākā abonēšanas aktivitāte visas abonēšanas kampaņas laikā bijusi lauku reģionos, kur noformēti 78,3% visu abonementu.

* Rīgā noformēti 13,5% abonementu.

* Pārējās Latvijas lielākajās pilsētās noformēti 8,2% abonementu.

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.